کولر گازی 24000 اینورتر سرد و گرم جنرال گلد

خصوصیات محصول :

سازنده : جنرال گلد

ظرفیت : 24000

قابلیت : سرد و گرم

گاز سرمایشی : R22

رده آب و هوایی : T3

12 نفر در حال مشاهده محصول هستند

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ویژگی و قابلیت های پیشرفته

اسپلیت ها همواره جزو لوازمی اساسی هستند که باید در هر خانه ای وجود داشته باشند . تنها با استفاده از آنهاست که گرمای تابستان را برای ما قابل تحمل می شود . مشتریان همواره خواهان کلر گازی هستند که هوای مناسبی داشته باشد و هوای خارج شده از آن خشک نباشد و بصورت یکنواخت محیط را خنک کند و همچنین کم صدا و ازران قیمت باشد .برند جنرال گلد تمام انتظارات مشتریان را برآورده می سازد و حتی فراتر از انتظارات عمل می نماید . این برند خوش نام همواره محصولاتی بسیار کم مصرف را روانه بازار می نماید و این کار را به وسیله پره هایی که توانایی جذب انرژی خورشیدی و ذخیره آن را دارند انجام می دهد . کولر گازی 24000 اینورتر سرد و گرم جنرال گلد محصولی مناسب برای تمام موقعیت هاست . شما می توانید از این کولر گازی در هر دو نوع فصل های گرم و سرد استفاده کنید و دیگر لازم نیست وسایل گرمایشی و سرمایشی اضافی را خریداری نمایید . هوای گرم و سرد خارج شده از این کولر بسیار نرم و لطیف و مطلوب است و شما را نوازش می کند . دیگر اصلا لازم نیست نگران پخش شدن آلودگی و ذرات ریز در هوا بعد از روشن شدن کولر باشید . این کولر گازی مجهز به فیلتر تصفیه ی هوا می باشد که هرگونه قارچ و باکتری و ذرات ریز آلوده کننده را جذب می نماید و از انتشار آنها جلوگیری به عمل می آورد . این فیلتر ها قابل شستشو هستند و بعد از اینکه آنها را تمییز کردید مانند روز اول برای شما کار می کنند . این ویژگی برای افرادی که آلرژی دارند و برای کودکان و افرادی که بیماری های ریوی دارند بسیار مناسب است و محصول را به انتخاب مناسبی برای آنها تبدیل می نماید . بیشترین مقدار لوله کشی برای این کولر گازی 20 متر که بسیار مطلوب و مناسب است . در هنگام خرید کولر گازی باید به ظرفیت آن توجه کامل را روا دارید . ظرفیت کولر گازی که برحسب btu می باشد میزان قدرت و توانایی کولر گازی را با توجه به مساحتی که کولر گازی در آن نصب می شود را نشان می دهد . حتما باید کولر گازی که انتخاب می کند ظرفیت و قدرت متناسب با آن موقعیتی را که در آن قرار میگیرد را داشته باشد تا عملکرد مناسبی را در اختیار شما قرار دهد . میزان ظرفیت این کلر گازی 24000 می باشد که برای مساحت های 45 تا 60 متر مربع بسیار مناسب است .و بخوبی از عهده خنک کردن این مساحت بر می آید . هر کلر گازی برای منطقه خاص و نوع آب و هوای خاصی مناسب است و یک کلر گازی نمی تواند در انواع مناطق مختلف عملکرد یکسانی را ارائه دهد . این که یک کولر گازی بای چه نوع منطقه ای مناسب است را کلاس آب و هوایی آن مشخص می نماید .

خنک کردن قدرتمند در اب و هوای بسیار گرم

کولر گازی 24000 اینورتر سرد و گرم جنرال گلد دارای کلاس آب و هوایی T3 می باشد . این کلاس آب هوایی به ما می گوید که کولر گازی برای مناطق گرم سیر و مناطق بسیار گرم مانند استان های خوزستان و هرمزگان و … مناسب است و این توانایی را دارد که در دما های بالای 60 درجه سانتی گراد این مناطق بهترین عملکرد را ارائه دهند . نوع کمپرسور کولر گازی 24000 جنرال گلد روتاری است . این کمپرسور قدرتمند عمل کمپرس و مکش را با چرخش 360 درجه تیغه هایی مخصوص انجام می دهد . وقتی گاز سرد با این تیغه های مخصوص برخورد می کنند تیغه ها با سرعت هوای خنک را به سمت خارج هدایت می نمایند . این کمپرسور نسبت به مدل های قبلی خود سر و صدای کمتری را تولید می نماید و همچنین بسیار کم مصرف است و در انرژی به صورتی بهینه و کاملا صرفه جو عمل می کند.  این موتور همچنین دوام و ماندگاری بالایی دارد و دارای طول عمر زیاد می باشد .  کمپرسور روتاری راندمان بسیار بالایی را دارد . این کمپرسور بخوبی عایق بندی شده است . بنابراین هیچگونه نشت گازی در آن اتفاق نمی افتد و در هنگام کار لرزش ناچیزی را تولید می نماید . نوع گاز استفاده شده در این محصول R22 است که از نظر بسیاری از کارشناسان مرغوب ترین گازی است که در این محصولات مورد استفاده قرار می گیرد . این نوع گاز ها ارزان قیمت ترند و فرایند خنکسازی در آنها بخوبی اتفاق می افتد . یکی دیگر از موارد بسیار مهم که برای مصرف کنندگان حائز اهمیت است میزان صدای کولر گازی است . موتور این محصول به آرامی و نرمی کار می کند و حتی در حالت توربو کمترین میزان صدا را تولید می نماید . پس شما می توانید بدون نگرانی از ایجاد مزاحمت توسط این کولر در هر زمان که خواستید حتی هنگام خواب آن را روشن نمایید .

طراحی ساده

دهنه های خروجی این کولر گازی به گونه ای ساخته شده اند که این امکان را داشته باشند که هوا را به سه سمت مختلف پرتاب نمایند و تمام محیط را بصورت یکنواخت خنک کنند . این ویژگی بسیار پسندیده است زیرا باعث می شود که تمام افرادی که در آن محیط حضور دارند به میزان یکسانی هوا را دریافت نمایند . در نهایت نیز لازم است به ظاهر زیبا و ساده این کولر گازی اشاره کنیم . کولر گازی 24000 اینورتر سرد و گرم جنرال گلد بسیار مینیمالیستی طراحی شده است و دارای رنگ سفید بسیار درخشانی می باشد که توجه را به خود جلب می کند و بسیار خیره کننده است . جنس بدنه مقاوم و سفت است و بسیار براق می باشد و به آسانی پاک می شود .

برند

ظرفیت

24000

قابلیت

سرد و گرم

گاز سرمایشی

R22

کمپرسور

روتاری

پشتیبانی از فضای

45 تا 60 متر مربع

رده آب و هوایی

T3

طراحی

ارگونومیک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی 24000 اینورتر سرد و گرم جنرال گلد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *