دسته‌بندی نشده

بررسی بهترین تلویزیون های اسمارت 2021

اساسا تمامی تلویزیون های 4K مجهز به پلتفرم هوشمند می باشند. برخی از تولید کنندگان از پلتفرم های هوشمند خاص و منحصر بفرد استفاده می کنند درحالی که برخی دیگر از گذینه های عامیانه تر مانند گوگل, اندروید و یا Roku استفاده می کنند. در هر حال انتخاب پلتفرم چندان اهمیت زیادی ندارد بلکه اپلیکیشن های تعبیه شده برای ان مهم است که بیشتر ان ها در اکثر تلویزیون ها و پلتفرم های مختلف موجود است. انتخاب تلویزیون هوشمند به سلیقه شخصی کاربران و نحو استفاده و نیاز های انان از تلویزیون و قابلیت های هوشمند ان بستگی دارد. در ادامه این مقاله تلویزیون های مختلف اسمارت را در کتگوری های مختلف بررسی خواهیم کرد و بهترین تلویزیون های اسمارت موجود در بازار و قابلیت ها انان را به شما معرفی خواهیم کرد. 

LG C1 مناسب ترین گزینه اسمارت در دسته OLED

تلویزیون C1 ال جی بهترین تلویزیون اسمارت موجود در رده تلویزیون های اولد OLED می باشد. این تلویزیون در ارائه تصاویر و پخش محتوا در اتاق تاریک بهترین عملکرد ممکن را دارد. این تلویزیون در سایز های مختلف  متنوعی از 43 اینچ تا 83 اینچ عرضه شده است. این تلویزیون با پلتفرم اختصاصی تلویزیون های ال جی WebOS عرضه شده است. این تلویزیون فوق العاده کاربر پسند است و اپلیکیشن های مختلفی را در اپ استور خود عرضه می کند. منو این پلتفرم بسیار اسان است و ریموت کنترل جادویی همراه ان استفاده از منو را بسیار راحت تر کرده است. روی تلویزیون C1 یک میکروفون توکار وجود دارد که می توان به وسیله ان با صدا خود تغییرات مختلف را اعمال کرد, اپلیکیشن ها را باز کرد و یا محتویات مختلف را جستجو کرد. از نظر تصویری نیز این تلویزیون مانند سایر تلویزیون های OLED پیکسل ها به صورت تکی و فردی خاموش می شوند و کنتراستی بی نهایت عالی را ایجاد می کنند. نقد و بررسی کامل این تلویزیون را می توانید در مقاله مربوط به ان در این لینک مشاهده فرمایید. 

Samsung QN90A گذینه مناسب اسمارت در دسته LED

تلویزیون کیولد QLED سامسونگ مدل QN90A یک مورد مناسب و عالی از تلویزیون های اسمارت در کتگوری LED می باشد. این تلویزیون از سری بالا رده Mini LED با قابلیت های بی نظیر و عالی برای تماشا فیلم و تصاویر در محیط های تاریک و روشن, در زوایا مختلف و یا برای اجرا بازی می باشد. در این تلویزیون از سیستم عامل تایزن  اختصاصی برند سامسونگ استفاده شده است. روی ریموت کنترل یک میکروفون جهت انجام دستورات صوتی مختلف تعبیه شده است. پلتفورم تایزن تعبیه شده برای این تلویزیون محیطی ساده و کاملا کاربردی دارد و استفاده از ان برای کاربران اسان و لذت بخش می باشد. 

Hisense U6G گذینه اسمارت مناسب در دسته قیمت مناسب

تلویزیون هایسنس مدل U6G یک تلویزیون اسمارت کاملا بصرفه و اقتصادی محسوب می شود. این تلویزیون کنتراستی عالی و رنگ های مشکی مناسب و خوبی را عرضه می کند و کنترل خوبی بر روی انعکاس نور دارد. در این تلویزیون از رابط هوشمند اندروید Android استفاده شده است. این پلتفورم سرعتی بالا در اجرا اپلیکیشن های مختلف دارد و همچنین با تنوع بالایی از اپ های مختلف عرضه شده است. همراه U6G یک ریموت کنترل بزرگ با تعبیه میکروفون روی ان برای اجرا دستورات صوتی ارائه شده است.بر روی این تلویزیون هایسنس هر دو دستیار صوتی الکسا و گوگل پشتیبانی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *