دسته‌بندی نشده

پرفروش ترین تلویزیون های 2020 سونی

تلویزیون X8000H
X800H 

تلویزیون سونی مدل X800H که با اسم X8000H شناخته شده تر می باشد محصولی عالی با کیفیت تصویر 4K است. این تلویزیون از تولیدات میان رده سونی است و بیشتر اندازه های ان با پنل IPS ارائه شده است. درکل این تلویزیون به دلیل روشنایی بالا ان, زاویه دید گسترده ای که دارد و کنترل بالایی که بر روی انعکاس  دارد محصولی عالی برای تماشا فیلم در اتاق های روشن می باشد. این تلویزیون در 6 سایز کاربردی ارائه شده است. کوچک ترین سایز های ان 43 اینچ و 49 اینچ است که در اتاق های کوچک مانند اتاق خواب و یا اشپزخانه استفاده می شود. 55 اینچ و 65 اینچ را می توان در سالن های نسبتا بزرگ بکار برد و سایز های 75 و 85 اینچ مناسب سالن های خیلی بزرگ می باشند. طراحی تلویزیون بسیار زیبا و شیک است و دارای پایه ها دو شاخه است. از نظر نسبت کنتراست به دلیل استفاده از پنل IPS عملکردی ضعیف دارد. همانطور که بیان شد زاویه دید X8000H بسیار گسترده است و تصاویر در قسمت های حاشیه ای کیفیت خود را حفظ می کنند. تنها سایز 85 اینچ به دلیل پنل VA ان زاویه دید چندان مناسبی ندارد. کنترل انعکاس تلویزیون نیز فوق العاده است و می تواند تمامی شرایط نوری را به خوبی کنترل کند. تصاویر بر روی این تلویزیون با کیفیت فورکی ارائه می شوند و همچنین رزولوشن های پایین روی ان به بهترین صورت و بدون عیب و ایراد ارتقا می یابد. بر روی این تلویزیون از پلتفرم اندروید با رنج گسترده ای از اپلیکیشن ها ارائه شده است کارکرد این اپلیکیشن بسیار روان و ساده می باشد. 

تلویزیون X8000G
X800G 

تلویزیون X800G سونی شناخته شده به X8000G یک محصول عالی 4K با پنل IPS است و میزان روشنایی و زاویه دید گسترده ای دارد. این تلویزیون با پنچ سایز مختلف 43 و 49 اینچ, 55 و 65 اینچ و سایز بزرگ 75 اینچ ارائه شده است که هر کدام مناسب برای سالن های مختلف است و می تواند در اتاق های متراژ کم تا بالا از ان استفاده کرد. طراحی تلویزیون بسیار زیبا است و از پایه های دو شاخه برای ان استفاده شده است. از نظر کنتراست مانند دیگر پنل های IPS عملکردی مناسب ندارد  اما سایز 75 اینچ ان به دلیل استفاده از پنل VA نسبت کنتراست عالی دارد. زاویه دید تلویزیون در تمامی اندازه های ان غیر از 75 اینچ بسیار گسترده است و تصاویر در قسمت های حاشیه ای ان با کیفیت بالا پخش می شود. کنترل انعکاس این تلویزیون نیز بسیار بالا است و می تواند شرایط نوری مختلف را به خوبی کنترل کند. کیفیت تصاویر ارائه شده برای این تلویزیون 4K است و سایر رزولوشن ها نیز روی ان به خوبی ارتقا می یابند. تلویزیون X8000G دارای پلتفرم اندروید است و نسخه 7.0 روی ان اجرا شده است. کارکرد پلتفرم نسبتا اسان است اما چندان روان نمی باشد. اپلیکیشن های مختلفی بر روی این تلویزیون دانلود و اجرا شده است. 

تلویزیون X7500H
X750H 

تلویزیون X750H شناخته شده به X7500H تلویزیون اقتصادی با قیمت مناسب است که از ویژگی های فوق العاده ای بهرمند می باشد. این تلویزیون در سایز بندی محدود و تنها با سه سایز 55 اینچ, 65 اینچ و 75 اینچ ارائه شده است و برای محیط و سالن های بزرگ مناسب است. طراحی این تلویزیون بسیار عالی و فوق العاده است و دارای دیزاینی ساده و شیک است. حاشیه های اطراف تلویزیون کاملا باریک و ظریف می باشند و پایه ان به صورت دو شاخه طراحی شده است. به دلیل استفاده از پنل VA نسبت کنتراست تلویزیون بسیار عالی است و رنگ های مشکی دارای عمق و یکنواختی فوق العاده می باشند. زاویه دید مناسبی در این تلویزیون وجود ندارد و تصاویر در قسمت های حاشیه ای ان کیفیت خود را از دست می دهند. کنترل انعکاس این تلویزیون نیز بسیار خوب است و تقریبا همه شرایط نوری غیر از تابش مستقیم روی ان به خوبی کنترل می شود. کیفیت تصویر استفاده شده برای نمایش تصاویر در X750H فورکی است و تمامی رزولوشن و کیفیت های پایین نیز روی ان به خوبی ارتقا داده می شود. کیفیت بالاتر مانند 8K روی تلویزیون پشتیبانی نمی شود. این تلویزیون دارای پلتفرم اندروید نسخه 9.0 است که استفاده از ان اسان و روان می باشد و با رنج گسترده ای از اپلیکیشن ها ارائه خواهد شد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *