دسته‌بندی نشده

بررسی تلویزیون 2020 هایسنس مدل H9G

تلویزیون H9G از هایسنس یک محصول پرچمدار از این کمپانی است که با کیفیت تصویر 4K و پنل ULED ارائه شده است. این تلویزیون بهترین عملکرد را ارائه می دهد و با قیمت مناسب تری نسبت به تلویزیون های بالا رده دیگر کمپانی ها ارائه شده است. در این تلویزیون پردازنده ارتقا یافته تری نسبت به مدل H9F استفاده شده است و می تواند تجربه HDR بی نظیری را برای محتویات ایجاد کند. روشنایی این تلویزیون در محتوا HDR بسیار بالا است و رنج رنگی گسترده ای را برای ان ها فراهم می کند. همچنین این تلویزیون بهترین گزینه برای تماشا محتویات در اتاق های تاریک است چراکه نسبت کنتراست بسیار بالا دارد و دارای یکنواختی مشکی عالی می باشد. همچنین اگر از این تلویزیون در اتاق های روشن استفاده کنید روشنایی پنل در حد مناسبی افزایش می یابد و کنترل انعکاس بسیار مناسبی نیز دارد. به دلیل زاویه دید محدودی که این تلویزیون دارد برای تماشا بهتر محتوا نیاز به نشستن روبرو تلویزیون می باشد. مناسفانه در این تلویزیون قابلیت های گیمینگ فراوانی مانند نرخ رفرش متغیر VRR وجود ندارد.

طراحی و اندازه

مدل H9G در دو سایز 55 اینچ و 65 اینچ ارائه شده است. هر دو این سایز ها مناسب برای سالن های نسبتا بزرگ می باشد و در متراژ های مناسب می تواند بهترین عملکرد را ایجاد کند. طراحی و ساخت این مدل به صورتی عالی انجام شده است و همچنین دارای جلوه ای بسیار زیبا است. پایه های تلویزیون در قسمت مرکزی قرار دارند و ابعادی نسبتا بزرگ دارد. قسمت پشتی این مدل همچنین به صورت یکنواخت به رنگ مشکی ساخته شده است و بر روی ان یک تنظیم کننده کابل برای مخفی کردن سیم های تلویزیون و دستگاه های متصل به ان وجود دارد با این ویژگی تلویزیون ظاهری مرتب تر و منظم تر خواهد داشت. حاشیه های دور نمایشگر این تلویزیون بسیار باریک می باشند و جلوه ای مدرن تر به ان می بخشند.

انتخاب تلویزیون مناسب برای سالن و خانه ها

ویژگی های تصویری

تلویزیون H9G هایسنس مانند دیگر تلویزیون های VA نسبت کنتراست بالایی دارد قابلیت local dimming در این تلویزیون کنتراست را افزایش می دهد و رنگ های مشکی عمیق تر را ارائه می دهد. این مدل دارای روشنایی فوق العاده در محتویات HDR است و می تواند از این نظر بسیار بهتر از مدل H8G عمل کند. با عملکرد فوق العاده تلویزیون تمامی جزئیات و هایلایت ها HDR بر روی نمایشگر نمایان می شود. روشنایی در SDR عملکردی ضعیف تر دارد. از نظر یکنواختی رنگ های مشکی و خاکستری نیر شاهد عملکردی فوق العاده از این مدل خواهیم بود. به دلیل بهرمند بودن از پنل VA تلویزیون ‏H9G زاویه دید محدودی دارد و کیفیت تصاویر در قسمت های کناری و حاشیه ها افت می کند. کنترل انعکاس و بازتاب نور تلویزیون بسیار فوق العاده است به صورتی که می تواند در اتاق های نورانی و حتی در تابش های مستقیم نور کارایی عالی ایجاد کند. محتوا بر روی این تلویزیون با کیفیت فورکی 4K پخش می شود و هیچگونه ایراد و مشکلی در هنگام نمایش محتوا فورکی روی ان وجود ندارد. محتوا 1080p نیز با کیفیت بالا پخش می شود و همچنین تصاویر 480p و 720p به خوبی و به صورتی فوق العاده ارتقا می یابند. کیفیت های بالا تر مانند 8K بر روی تلویزیون پشتیبانی نمی شوند.

درگاه های ارتباطی

درگاه های ارتباطی موجود بر روی تلویزیون ها جهت ایجاد ارتباط میان تلویزیون و سایر دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از پورت و ورودی های تعبیه شده برای تلویزیون H9G می توان دستگاه هایی مانند ساندبار ها و سیستم های صوتی و همچنین کنسول های بازی را به تلویزیون وصل کرد و محتویات ان را به تلویزیون انتقال داد. درگاه HDMI بر روی این تلویزیون به تعداد 4 عدد تعبیه شده است، 3 عدد ورودی USB و یک عدد خروجی اپتیکال نیز بر روی ان وجود دارد، خروجی انالوگ با ابعاد 3.5 میلی متر، ورودی کامپوزیت و تونر از دیگر درگاه های موجود بر روی این تلویزیون هایسنس می باشند.

ویژگی های هوشمند

تلویزیون اندروید H9G محصولی هوشمند است که نسخه 9.0 از پلتفرم اندروید بر روی ان اجرا می شود. استفاده از این پلتفرم بر روی تلویزیون بسیار اسان است و کاربردی سریع و پاسخگویی بالایی دارد. اپلیکیشن های مختلف و متنوع با استفاده از پلی استور گوگل بر روی تلویزیون دانلود و اجرا می شوند. ریموت کنترل با یک میکروفون توکار ارائه شده است که به وسیله ان می توان به اسانی دستورات صوتی را بر روی تلویزیون انجام داد و دستگاه را به راحتی با صدا خود در کنترل داشت. بر روی ریموت کنترل همچنین میانبر هایی برای دسترسی سریع تر به برنامه های پر طرفدار وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *