دسته‌بندی نشده

بررسی تلویزیون U8G هایسنس

تلویزیون U8G از هایسنس جانشین مدل H9G سال 2020 می باشد و مدلی فوق العاده محسوب می شود. این تلویزیون پردازنده فوق العاده قدرتمندی دارد و می تواند عملکردی عالی را نسبت به قیمت مناسبش ارائه دهد. از نظر عملکرد این مدل به H9G نزدیک است اما به صورتی اپدیت شده و ارتقا یافته با قابلیت های بهتری مانند دو عدد درگاه HDMI 2.1 و رنگ های تقویت شده عرضه شده است. کنتراست این محصول و همچننین سطح روشنایی ان بسیار عالی است و در قابلیت های مانند لوکال دیمینگ و کنترل انعکاس می تواند کارایی عالی داشته باشد. با تاخیر ورودی پایین و پاسخگویی سریع تلویزیون انجام بازی های مختلف امکان پذیر می باشد. 

طراحی

تلویزیون U8G هایسنس در دو سایز عرضه شده است بنابراین انتخاب بسیار محدودی دارد. سایز های 55 اینچ و 65 اینچ از این مدل در دسترس است و تنها برای سالن های نسبتا بزرگ با متراژ مشخص قابل استفاده می باشند. نمایشگر این تلویزیون به صورت تخت طراحی شده است و از نظر طراحی به مدل H9G مشابه است و تنها در پایه های ان تغییراتی جرئی مشاهده می شود. این پایه ها جلوه ای بسیار زیبا دارند و همچنین تلویزیون را به خوبی نگه می دارند. حاشیه های دور نمایشگر بسیار باریک هستند و تنها حاشیه قسمت پایین ان تا حدی به چشم می خورد. منظم کننده کابل در قسمت پشتی از ایجاد هرج و مرج و نا مرتبی در ظاهر تلویزیون جلوگیری می کند و ظاهری مرتب و بهتری را به ان می دهد. 

کنتراست و روشنایی 

U8G هایسنس دارای کنتراستی فوق العاده است و می تواند سطوح مشکی را با عمق فراوانی نمایش دهد. با توجه به استفاده از پنل VA میزان کنتراست تلویزیون قابل پیشبینی است اما اگر انتظار کنتراستی بهتر و بی نقص را از تلویزیون خود دارید مدل بالارده U9DG با استفاده از پنل LCD دوگانه گزینه مناسب و کاربردی می باشد. روشنایی تلویزیون در محتویات HDR بسیار عالی است و تمام جزئیات تصویر در این محتویات به نمایش در می اید. در حالت بازی Game Mode همچنین سطح روشنایی تلویزیون بسیار عالی است و جزئیات ان به خوبی ارائه می شود. قابلیت  full array dimming و لوکال دیمینگ در این تلویزیون عملکردی عالی دارد و می تواند صحنه های تاریک و تیره را به خوبی نمایش دهد. با این قابلیت یکنواختی مشکی تلویزیون بسیار فوق العاده می باشد. یکنواختی رنگ خاکستری تلویزیون نیز فوق العاده است اما در زمان تماشا بازی ها تا حدی با مشکل مواجه می شود. 

زاویه دید و انعکاس نور

مانند دیگر پنل های VA در این تلویزیون نیز زاویه دید محدود می باشد و کیفیت تصاویر در قسمت های حاشیه ای افت می کند. دقت رنگ ها در زوایا تا حدی حفظ می شود اما به خوبی پنل های IPS نمی باشد. تلویزیون ال جی 2021 مدل NANO90 زاویه دید بهتری ا ارائه می دهد. U8G تقریبا هر شرایط نوری را به خوبی کنترل می کند و می تواند عملکرد مناسبی را در تابش نور به نمایشگر ارائه دهد. 

کیفیت تصاویر

کیفیت استفاده شده برای نمایش تصاویر در این تلویزیون فورکی 4K است و رزولوشن های بالاتر مانند 8K بر روی ان پشتیبانی نمی شود. تصاویر فورکی واقعی بر روی این تلویزیون به خوبی و بدون هیچگونه ایرادی پخش می شود. محتوا 1080p بر روی این محصول جلوه ای مناسب دارند و به خوبی محتوا 4K پخش می شوند. رزولوشن های پایین مانند 480p و 720p در این تلویزیون به خوبی ارتقا داده می شوند و هیچگونه ایرادی در نمایش ان ها وجود نخواهد داشت. 

ویژگی های اسمارت

تلویزیون U8G هایسنس با پلتفرم اندروید و قابلیت های اسمارت مختلف ارائه می شود. نسخه 10 از این پلتفرم بر روی تلویزیون نصب می باشد و کارکردی فوق العاده روان و اسان دارد. تعداد اپلیکیشن های قابل اجرا بر روی این تلویزیون بسیار زیاد هستند و همچنین ویژگی هایی مانند کنترل صوتی بر روی ان پشتیبانی می شود. 

تلویزیون های 2022 هایسنس

مقایسه تلویزیون های هایسنس مدل A6G و U6G

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *