دسته‌بندی نشده

نحوه انتقال محتویات گوشی هوشمند به تلویزیون سامسونگ

تمشا محتویات بر روی تلویزیون ها با نمایشگر های بزرگی که دارند بسیار جذاب و لذت بخش می باشد و اکثر افراد به انتقال تصاویر و سایر محتویات گوشی های هوشمند خود به تلویزیون بسیار علاقه مند می باشند. انتقال محتوا گوشی هوشمند به تلویزیون در دورهمی ها و مهمانی ها می تواند هیجان بیشتری را به افراد بدهد و محیطی لذت بخش تری را برای ان ها فراهم کند. در تلویزیون های سامسونگ امکان اتصال گوشی های مختلف اندروید و IOS از طریق برنامه ها و قابلیت های مختلف ان فراهم می باشد. ویژگی هایی مانند Tap View و Multi View که پر طرفدار ترین قابلیت ها در انتقال محتوا می باشند و سایر ویژگی ها my Album و Smart View که کار برد خاص خود را بر روی تلویزیون دارند روش های انتقال بی سیم و هوشمند محتوا در تلویزیون سامسونگ محسوب می شوند.

Tap View

قابلیت Tap View اسان ترین روش انتقال محتوا گوشی هوشمند به تلویزیون است که بدون نیاز به اینترنت انجام می شود. در این قابلیت دیگر نیازی به انجام تنظیمات پیچیده بر روی تلویزیون برای تماشا فیلم ها و محتویات مختلف نخواهید بود و می توانید تنها با نزدیک کردن گوشی هوشمند خود به لبه تلویزیون محتوا مختلف مانند فیلم و تصاویر را به تلویزیون منتقل کنید. بعلاوه با قابلیت جدید Tap Sound می توانید صوت های مختلف را نیز با زدن ضربه ها ارام بر روی گوشی هوشمند به تلویزیون انتقال دهید. این ویژگی صدا فوق العاده بالایی را ایجاد می کند و قابلیتی فوق العاده برای استفاده در محیط های باز می باشد. این قابلیت ها از طریق اپلیکیشن SmartThings به اسانی در دسترس قرار می گیرد.

Multi View

قابلیت Multi View برای تماشا محتویات مختلف به طور همزمان مورد استفاده قرار می گیرد. در این قابلیت پس از وصل کردن گوشی به تلویزیون نمایشگر گوشی بر روی صفحه نمایش تلویزیون نمایش داده می شوند و سپس کاربران می توانند با تقسیم کردن نمایشگر تلویزیون به چند قسمت مختلف محتویات گوناگون را به صورت همزمان در تلویزیون به اجرا در اورند، به این صورت که می توانند در یکی از قسمت ها فیلم و یا شو های تلویزیونی را پخش کنند و در قسمت های دیگر از اخبار و یا نتایج مسابقات ورزشی مطلع شوید. این ویژگی نیز جذابیت و کارایی خود را برای کاربران زیادی انجام می دهد.

My Album

برای انتقال تصاویر از گوشی هوشمند به تلویزیون روش بسیار اسانی در تلویزیون های 2019 به بالا وجود دارد. در این تلویزیون های می توان با دانلود کردن برنامه My Album از طریق  SmartThings به تصاویر مختلف دسترسی بسیار اسان و سریع داشته باشید. پس از دانلود این برنامه و با انتخاب گذینه اشتراک و سپس View pictures on TV عکس ها به اسانی منتقل می شوند. تماشا تصاویر خانوادگی و عکس ها و تصاویر گوناگون بر روی نمایشگر تلویزیون های سامسونگ با کیفیت بالا و جلوه بی نظیری که دارند فوق العاده دیدنی خواهد بود.

Smart View

روش Smart View برای منتقل کردن طیف گسترده ای از محتویات مختلف گوشی های همراه مورد استفاده قرار می گیرد. این قابلیت گوشی هوشمند به صورت بی سیم به تلویزیون سامسونگ وصل‌ می شود و تمامی محتویات مورد نظر از جمله موسیقی، فیلم و شو ها، تصاویر و اپلیکیشن ها و بازی های مختلف را به اسانی منتقل می کند.  Smart View سریع ترین روش در انتقال انواع محتوا می باشد. در گوشی های هوشمند خود در قسمت بالا صفحه  Quick Setup را باز کنید و با کلیک کردن بر روی  Smart View دستگاه مورد نظر را برای انتقال محتوا انتخاب کرده و هر محتوایی را که می خواهید به تلویزیون انتقال دهید و از تماشا ان بر روی نمایشگر بزرگ تلویزیون نهایت هیجان و لذت را تجربه کنید.

لیست قیمت تلویزیون های هوشمند سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *