کولر گازی سرمایشی گرمایشی دی جنرال 12000 مدل GL-H12K152B

خصوصیات محصول :

سازنده : دی جنرال

مدل : GL-H12K152B

ظرفیت : 12000

قابلیت : سرد و گرم

گاز سرمایشی : R410a

رده آب و هوایی : T1

15 نفر در حال مشاهده محصول هستند

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

قابلیت های کولرگازی GL-H12K152B

کولر گازی ها در چند سال اخیر به دلیل کارایی و بازده بسیار بالا و همچنین قیمت مناسبی که دارند توانسته اند جای کولر آبی ها و سایر محصولات تهویه خانگی را بگیرند و هموار توجه مشتریان را به خود جلب کرده اند . دی جنرال از بهترین و قابل اعتماد ترین تولید کننده های کولر گازی در دنیا به شمار می رود و هر ساله تعداد زیادی محصولات کاربردی و کار شده را روانه بازار های جهانی می کند . کولر گازی سرمایشی گرمایشی دی جنرال 12000 مدل GL-H12K152B از محصولات باکیفیت این برند است که توانسته در بازار های رقابتی عملکرد درخشانی داشته باشد . پنل داخلی این محصول بسیار ساده و زیبا طراحی شده است و جلوه ای ویژه به خانه شما می بخشد و علاوه بر آن بسیار قیمت مناسبی دارد و شما می توانید به آسانی آن را تهیه نمایید . این محصول قابلیت دوگانه دارد و قادر به تولید هر دو نوع باد گرم و سرد می باشد و محصولی کاربردی برای تمام فصول است . در فصل های سرد با گرمای خود خانه را دلنشین می نماید و در فصل های گرم با باد سرد و خنک آرامش را به شما می دهد . پس تنها با یک محصول و بدون نیاز به فضای زیاد و گسترده و صرف هزینه های بیشتر می توانید خانه خود را به دمای مطلوب برسانید . ظرفیت کولر گازی GL-H12K152B دی جنرال 12000 است و برای نسب در اتاق های با کمترین مساحت 20 متر تا بیشترین مساحت 30 متر مربع مناسب می باشد . این کولر در این مساحت می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد و فراتر از انتظارات شما عمل نماید . یکی از ویژگی های بسیار ممتاز در این کولر استفاده از گاز سالم و تایید شده R410a می باشد . این گاز توانسته مجوز استفاده در محصولات خانگی را بگیرد و نسبت به گاز R22 تا 40 درصد قدرت خنک کنندگی بیشتری دارد . این گاز با محیط زیست سازگار است و هیچگونه اثر مخربی روی آن ندارد و برخلاف گاز های مضر قبلی لایه ازون را سوراخ نمی نماید .

اپشن های پیشرفته کولرگازی 12000

کولر گازی دی ان جنرال GL-H12K152B مجهز به فیلتر های تصفیه هوا چند گانه بسیار قوی می باشد که می تواند گرد و غبار و آلودگی محیط را از بین ببرد و هوا را بخوبی تمییز نماید . این فیلتر قوی می تواند قارچ و باکتری معلق در هوا را از بین ببرد و بوی بد و نامطبوع موجود در محیط را به بهترین شکل از بین می برد . این فیلتر قابلیت شستوشو را دارد و شما می توانید آن را تمییز کنید و جرم اضافی آن را از بین ببرید تا همیشه مانند روز اول کار کند . پس اگر از آلرژی یا بیماری های تنفسی رنج می برید این محصول بهترین انتخاب برای شما می باشد . کولر گازی سرمایشی گرمایشی دی جنرال 12000 مدل GL-H12K152B دارای کلاس آب و هوایی T1 می باشد و برای مناطق معتدل بسیار مناسب می باشد و در این مناطق جغرافیایی می تواند به بهترین نحو خانه شما را تهویه می نماید . نوع کمپرسور این کولر ، کمپرسور روتاری می باشد . این کمپرسور به دلیل نداشتن شیر تخلیه از اتلاف انرژی تا حد زیادی جلوگیری می نماید و بازده بسیار بالایی دارد و با چندین لایه مختلف عایق بندی شده است و هیچگونه نشتی گازی ندارد و به علاوه بادوام و مقاوم است و طول عمر بالایی دارد . این کمپرسور با استفاده از یک تیغه مخصوص بخار گاز را پخش می نماید و ساختار بسیار ساده ای دارد و تعمیر آن آسان است و چون اصطکاک بین قطعات آن ناچیز است اصلا فرسوده و کهنه نمی شود و تا سالیان سال مانند روز اول کار می کند . علاوه بر تمام این ویژگی های ممتاز این کمپرسور دور متغیر است و تا حد زیادی در مصرف انرژی صرف جویی می نماید .

کولر دو منظوره دی جنرال

پرتاب باد در کولر گازی سرمایشی گرمایشی دی جنرال 12000 مدل GL-H12K152B در هر چهار جهت انجام می شود و این هوای مطلوب در تمام قسمت ها پخش می شود و کل خانه را به صورت مساوی خنک می کند و از دو هوا شدن محیط جلوگیری می کند . پره های خروجی هوا بسیار مقاوم و بادوام اند و ضد فرسایش اند و با گذشت زمان و در اثر رطوبت از بین نمی روند . در هنگام خرید کولر گازی یکی از مهم ترین معیار ها برای خریداران میزان صدای آن است چون کولر جزو محصولاتی است که اکثرا روشن است پس باید ساکت و بی صدا باشد تا آرامش و تمرکز کاربر را به هم نزند . میزان صدای تولید شده توسط پنل داخلی این کولر باکیفیت 32 دسی بل است . پس با خیال راحت حتی در زمان خواب می توانید آن را روشن نمایید . قدرت پرتاب باد در کولر GL-H12K152B در حدود 4 متر محاسبه شده است و سرعت فن آن قابل تنظیم و تغییر می باشد . با استفاده از حالت تایمر می توانید زمان های مشخصی را که می خواهید کولر در آنها خاموش شود را تعیین کنید . این حالت برای زمان هایی که خواب هستید بسیار مناسب است و شما لازم نیست برای خاموش کردن کولر بیدار شوید . حالت خنک کنندگی سریع یکی دیگر از حالت های مطلوب در این محصول است . وقتی این حالت را فعال کنید باد سرد و خنک با بیشترین سرعت ممکن به بیرون پرتاب می شود و در کمترین زمان کل محیط را خنک می نماید .

برند

ظرفیت

12000

قابلیت

سرد و گرم

گاز سرمایشی

R410a

کمپرسور

روتاری

رده آب و هوایی

T1

پشتیبانی از فضای

20 تا 30 متر مربع

طراحی

ارگونومیک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی سرمایشی گرمایشی دی جنرال 12000 مدل GL-H12K152B”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه