کولر گازی 12000 سرد و گرم اینورتر جنرال گلد

خصوصیات محصول :

سازنده : جنرال گلد

ظرفیت : 12000

قابلیت : سرد و گرم

گاز سرمایشی : R410a

رده آب و هوایی : T3

20 نفر در حال مشاهده محصول هستند

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ویژگی های کولر 12 هزار جنرال گلد

در تابستان های گرم و طاقت فرسا تمام آن چیزی که مورد نیاز ماست یک اسپلیت پر قدرت و باکیفیت است که این فصل های گرم را برای ما قابل تحمل می نماید . تقریبا در تمام خانه ها این وسیله وجود دارد و جزو ضروریات خانه است . از این رو شرکت های جهانی در پی آنند که هر ساله بهترین و کاربردی ترین کولر ها را روانه بازار کنند و مخاطب های بیشتری را به سمت خود بکشانند . شرکت پر آوازه جنرال گلد با چندین سال سابقه در این زمینه حرفی برای گفتن دارد و یک سر و گردن از سایر رقبا بالاتر است . یکی از محصولات پر طرفدار و کاربردی این شرکت کولر گازی 12000 سرد و گرم اینورتر جنرال گلد است . این محصول به صورت دو کاره عرضه شده است و می توان ان را هم در فصل های گرم و هم در فصل های سرد مورد استفاده قرار دهید و از خرجی های اضافه و خرید محصولات گرمایشی بی نیاز شوید . با تشکر از این قابلیت در فصل های گرم باد خنکی را در کل خانه به جریان می اندازد و در فصل های سرد با هوای گرم و مطلوب فضای خانه را دلچسپ می نماید . کولر گازی جنرال گلد دارای فیلتر های مخصوص تصفیه ی هوا می باشد که به صورت پیوسته هر نوع گرد و خاک و باکتری و میکروب را جذب می نماید و مانع انتشار آن می شود . پس شما همیشه هوایی تمییز و عاری از هر گونه آلودگی را تنفس می نمایید . این ویژگی برای افرادی که بیماری های تنفسی یا آلرژی دارند و یا برای افراد مسن و کودکان خردسال بسیار مطلوب است . این فیلتر همچنین قابل شستشو است و پس از آنکه آنرا شستید مانند روز اول کار می کند . ظرفیت این کولر گازی 12000 می باشد . ظرفیت کولر اطلاعات مفیدی را در مورد این که دستگاه در چه مساحت هایی می تواند به صورت مطلوب و مفید کار کند و محیط های با چه ابعادی را خنک می کند به ما می دهد . این محصول می تواند محیط های 20 تا 30 متر مربع را به صورت کلی خنک نماید . قرار دادن کولر در فضای مناسب و در متراژ معین و مناسب ان به کاایی بهتر ان بسیار کمک خواهد کرد.

کلاس اب و هوایی

موضوع دیگری که در هنگام خرید یک کولر گازی باید به آن توجه کنید کلاس آب و هوایی آن است . کلاس آب و هوایی به ما می گوید که کولر برای استفاده در چه مناطقی مناسب است . با کلاس آب و هوایی T3 شما می توانید این کولر گازی را در مناطق حاره ای و بسیار گرم مورد استفاده قرار دهید . کولر گازی 12000 جنرال گلد می تواند در دما های بسیار بالای این مناطق و حتی در دما های بالاتر از 60 درجه سانتی گراد به خوبی عمل کند و با عملکرد خود شما را تحت تاثیر قرار دهد . کولر گازی 12000 سرد و گرم اینورتر جنرال گلد دارای کمپرسور روتاری می باشد . این کمپرسور با استفاده از تیغه هایی چرخان عمل کمپرس و مکش را انجام می دهد . از مزیت های این کمپرسور این است که اصطکاک ناچیزی دارد و بنابراین صدای کمی تولید می نماید و ماندگاری بیشتری دارد و همچنین تعمیر آن نسبت به مدل های امروزی تر ارزان تر می باشد . این کمپرسور راندمان بالایی دارد و بصورت چند لایه عایق بندی شده است تا هیچگونه نشتی گازی در آن اتفاق نیفتد . گازی که در این محصول بینظیر برای خنک سازی فضا از آن استفاده می شود R410 است . این گاز از آنجا که آسیبی به لایه ی ازون نمی رساند و برای محیط زیست مضر نیست بسیار مورد استقبال قرار گرفته است . این گاز 40 درصد بیشتر از R22 قدرت خنک کنندگی دارد و فشار بسیار کمتری به کمپرسور می آورد و عمل فشرده سازی آن آسان تر صورت می گیرد و همچنین ارزان قیمت می باشند . صدای زیاد کولر ها اغلب مانع آن می شوند که ما در هنگام خواب از آنها استفاده کنیم .این کولر گازی کمترین صدا و مزاحمت را برای شما ایجاد نمی نماید و صدای آن بسیار کم است پس به راحتی در هر موقعیتی آنرا روشن کنید و از عملکرد مطلوب آن استفاده ببرید . پنل داخلی کولر گازی در بیشترین حالت خود دارای صدای 35 دسی بل است .

طراحی و ویژگی های ظاهری

جنرال گلد در این دستگاه با استفاده از فین های طلایی که توان جذب انرژی خورشیدی و ذخیره آن را دارند در مصرف انرژی صرف جویی می کند . قسمت های خروجی هوا در این کولر به گونه ای ساخته شده اند که می توانند هوا را در جهت های مختلفی پخش کنند و تمام محیط را به صورت یکنواخت خنک نمایند و از نوسانات محیطی جلوگیری کنند . تمام افرادی که در محیط حضور دارند به شیوه ای مساوی هوای خنک را دریافت می نمایند . این کولر دارای حالت توربو می باشد . این حالت وقتی فعال می شود با سرعت بسیار زیادی هوای سرد را خارج می نماید و در مدت زمان کوتاهی محیط را خنک می کند . کولر گازی 12000 سرد و گرم اینورتر جنرال گلد دارای یک صفحه نمایش برای آگاهی شما از حالت های آن می باشد و همراه با آن یک کنترل ارائه می شود که با استفاه از آن می توانید دما را تغییر دهید ، سرعت خروجی را عوض کنید ، کولر را خاموش و روشن نمایید و سایر حالت ها را کنترل کنید . حداکثر میزان لوله کشی برای این کولر 20 متر است که کاملا مطلوب و مناسب می باشد . این کولر گازی نسبت به عملکرد فوق العاده آن قیمت بسیار مناسبی دارد و به آسانی می توانید آنرا تهیه کنید .

برند

ظرفیت

12000

قابلیت

سرد و گرم

گاز سرمایشی

R410a

کمپرسور

روتاری

پشتیبانی از فضای

20 تا 30 متر مربع

رده آب و هوایی

T3

طراحی

ارگونومیک

ساخت

چین

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی 12000 سرد و گرم اینورتر جنرال گلد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *