کولر گازی اینورتر 30000 سرد و گرم جنرال گلد

خصوصیات محصول :

سازنده : جنرال گلد

ظرفیت : 18000

قابلیت : سرد و گرم

گاز سرمایشی : R22

رده آب و هوایی : T3

28,800,000 تومان

15 نفر در حال مشاهده محصول هستند

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

قابلیت دو منظوره کولر گازی جنرال گلد

از جمله مهم ترین وسایلی که برای هر خانه لازم است و به لطف آنها زندگی راحت تر می شود کولر گازی می باشد . تنها با استفاده از یک کولر گازی خوب است که فصل های گرم و طاقت فرسا برای ما قابل تحمل می شود و باعث می شوند که در تابستان در کنار خانواده لحظات دلچسبی را سپری کنیم . برند ها و مارک های متنوع جهانی هر ساله کولر گازی های جدیدی را روانه بازار می کنند و همه در تلاش اند که توجه مشتریان را به خود جلب کنند . برند معروف جنرال گلد با چندین سال سابقه در این زمینه توانسته است گوی سبقت را از سایر رقیبان برباید و بهترین فروش را داشته باشد . یکی از محصولات این برند پرطرفدار کولر گازی اینورتر 30000 سرد و گرم جنرال گلد است که می تواند همراهی مناسب برای تمام فصل ها باشد . این محصول همه کاره است و هم برای فصل های گرم و هم فصل های سرد می توانید از آن استفاده نمایید . این قابلیت سرمایشی و گرمایشی شما را از خرید محصولات اضافی و صرف هزینه های هنگفت بی نیاز می کند . در هنگام خرید یک کولر گازی باید دقت داشته باشید که این محصول کاملا مناسب فضایی باشد که در آن قرار می گیرد . شما حتما باید متراژ فضا نسب به کولر را در نظر بگیرید . عاملی که مشخص می کند یک کولر برای چه نوع فضایی مناسب است ظرفیت آن می باشد . ظرفیت این کولر گازی 30000 می باشد و می تواند محیط های با مساحت 75 تا 90 متر مربع را بخوبی خنک کند و هوای خنک را در سرتاسر آن به جریان بیاندازد . هر کولرگازی برای منطقه آب و هوایی خاصی مناسب است و یک کولر در دما های برخی مناطق بخوبی و در مناطق دیگر به شیوه ای نامطلوب عمل می کند . کلاس آب و هوایی این محصول پر قدرت T3 می باشد و این بدان معناست که برای استفاده در مناطق بسیار گرم و حاره ای مناسب است و در این مناطق می تواند عملکرد مناسبی داشته باشد . کولر گازی اینورتر 30000 سرد و گرم دارای فیلتر های مخصوص جهت تصفیه ی هوا می باشد .این فیلتر چند لایه هر گونه میکروب و باکتری و ذرات ریز موجود در هوا و همچنین گرد و خاک را جذب می نماید و مانع پخش شدن آن در محیط و آلوده شدن بیشتر محیط می شود . بنابراین این محصول بهترین و شایسته ترین انتخاب برای افراد مسن و سالخورده ، بیماری های تنفسی و افرادی که آلرژی دارند و همچنین افرادی که در خانه خود کودک خردسال دارند می باشد .

ظرفیت بالا و کارایی عالی

کولر گازی اینورتر 30000 سرد و گرم جنرال گلد بسیار کم مصرف می باشد و این ویژگی بارز تمامی محصولات این برند است . جنرال گلد این کار را با کمک فین های طلایی که توان جذب انرژی خورشیدی و ذخیره کردن آنرا دارند ، انجام می دهد . حداکثر میزان لوله کشی که می توانید برای این کولر انجام دهید 20 متر می باشد که بسیار مناسب است . نوع گازی که در این محصول کمپرسور از آن برای خنک کردن محیط استفاده می کند R22 است . این گاز که یکی از برترین ها می باشد توسط اکثر کارشناسان تایید شده است و توانسته امتیاز بالایی را کسب کند و همچنین بسیار ارزان قیمت می باشد و فرایند سرد شدن و خنک سازی آن بسیار سریع است . نوع کمپرسوری که در این کولر وظیفه خنک کردن گاز و انتشار آنرا برعهده دارد روتاری است . کمپرسور های روتاری بسیار عملکرد مناسبی دارند . این کمپرسور با استفاده از تیغه های چرخشی عمل کمپرس و مکش گاز را انجام می دهد و پس از برخورد گاز با این تیغه های چرخنده با سرعت آنرا نشر می کند . از مزیت های این کمپرسور می توان به مصرف بسیار کم انرژی و ماندگاری و مقاومت آن اشاره کرد و همچنین چون اصطکاک در آنها بسیار کم است طول عمر زیادی دارند و همچنین سرو صدا بسیار کم و ناچیزی ایجاد می کند.

موتور قدرتمند و بی صدا

یکی از عوامل بسیار مهم برای خرید یک کولر میزان صدایی است که تولید می کند . از آنجا که کولر گازی ها در بیشتر مواقع روشن اند پس نباید صدای گوش خراش و مزاحمی تولید کنند . صدای پنل داخلی کولر گازی در بیشتر حالت آن به 36 دسی بل می رسد که بسیار مناسب است و شما می توانید حتی در هنگام خواب نیز آنرا روشن نمایید بدون آن که کمترین مزاحمت را ایجاد کند . دهانه های خروجی این کولر گازی به نوعی ساخته شده اند که می توانند هوا را بصورت همه جانبه و در چند جهت مختلف پخش کنند تا همه محیط بصورت یکنواخت خنک شود و افراد در هر نقطه از محیط که قرار دارند بتوانند این هوای خنک را به یکسانی دریافت کنند . همچنین این قابلیت ار نوسانات هوایی و دو هوا شدن اتاق جلوگیری می کند . این محصول برتر دارای یک صفحه نمایش و همچنین یک ریموت است که به وسیله آن شما می توانید این محصول را کنترل کنید و حالت های آن و میزان دما و سرعت خروجی و سایر فاکتور ها را تغییر دهید . رنگ این محصول بصورت کامل و یکنواخت سفید است و بدنه آن بسیار مقاوم می باشد . هر چند بدنه بسیار سفید و درخشان می باشد اما جنس آن به گونه ای است که بسیار آسان تمییز می شود و رنگ آن از بین نمی رود . علاوه بر اینها قیمت مناسب و کم این محصول باعث می شود که به آسانی بتوانید آنرا خریداری نمایید .

برند

ظرفیت

30000

قابلیت

سرد و گرم

گاز سرمایشی

R22

کمپرسور

روتاری

پشتیبانی از فضای

70 تا 90 متر مربع

رده آب و هوایی

T3

طراحی

ارگونومیک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی اینورتر 30000 سرد و گرم جنرال گلد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

28,800,000 تومان

محصولات مشابه