کولر گازی ایستاده جنرال شکار 36000

خصوصیات محصول :

سازنده : جنرال شکار

مدل : 36000
ظرفیت : 36000

قابلیت : سرد و گرم

گاز سرمایشی : R22

رده آب و هوایی : T3

18 نفر در حال مشاهده محصول هستند

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

کولر گازی ها بهترین لوازم برای تهویه خانه هستند و با عملکرد مناسب خود می توانند در مدت زمان بسیار کمی خانه را به دمای مورد نظر برسانند . در واقع کولر گازی ها به دلیل صدای کمتر ، بازده بالاتر و مصرف آب کمتر توانستند در مدت زمان کمی طرفداران زیادی را بدست آورند . علاوه بر این موارد گفته شده نوع کمپرسور های بکار رفته در این محصولات بسیار پیشرفته تر از کولر های دیواری است و همین امر قدرت آنها را افزایش می دهد . کولر گازی ایستاده جنرال شکار 36000 از بهترین دستگاه های موجود در بازار برای تهویه مناسب خانه است . این کولر برخلاف کولر های دیواری هیچگونه آسیبی به دیوار ها خانه وارد نمی کنند و در هر کجای خانه که خواستید می توانید آن را نگه دارید و به راحتی آن را جابجا نمایید . این محصول از دو پنل ، یکی داخلی و یکی خارجی تشکیل شده است . شما می توانید برای صرف جویی در هزینه به جای خرید دو دستگاه متنوع برای تنظیم هوا در تابستان و زمستان یک دستگاه را انتخاب نمایید که هر دو قابلیت را با هم دارد . کولرگازی ایستاده جنرال شکار 36000 با قابلیت دوگانه خود در بین کاربران بسیار طرفدار دارد . این محصول با ظرفیت گرمایشی خود در زمستان می تواند هوایی گرم و ملایم را در محیط پخش نماید و فضای خانه را سرشار از آرامش کند و در تابستان های گرم و حوصله سر بر هوایی سرد و خنک را در محیط منتشر می کند و لحظاتی به یاد ماندنی را برای شما رقم می زند . هر دو ظرفیت سرمایشی و گرمایشی کولر گازی برابر با 36000 می باشد . در هنگام خرید کولر گازی باید به ظرفیت آن توجه کامل را روا دارید . ظرفیت کولر گازی که برحسب btu می باشد میزان قدرت و توانایی کولر گازی را با توجه به مساحتی که کولر گازی در آن نصب می شود را نشان می دهد . حتما باید کولر گازی که انتخاب می کند ظرفیت و قدرت متناسب با آن موقعیتی را که در آن قرار میگیرد را داشته باشد تا عملکرد مناسبی را در اختیار شما قرار دهد . میزان ظرفیت این کلر گازی 36000 می باشد که برای مساحت های 70 تا 90 متر مربع بسیار مناسب است .و بخوبی از عهده خنک کردن این مساحت بر می آید . کولرگازی ایستاده جنرال شکار 36000 دارای فیلتر های مخصوص جهت تصفیه ی هوا می باشد .این فیلتر چند لایه هر گونه میکروب و باکتری و ذرات ریز موجود در هوا و همچنین گرد و خاک را جذب می نماید و مانع پخش شدن آن در محیط و آلوده شدن بیشتر محیط می شود . بنابراین این محصول بهترین و شایسته ترین انتخاب برای افراد مسن و سالخورده ، بیماری های تنفسی و افرادی که آلرژی دارند و همچنین افرادی که در خانه خود کودک خردسال دارند می باشد .

کمپرسور کولرگازی ایستاده جنرال شکار 36000 روتاری است . این کمپرسور قدرتمند عمل کمپرس و مکش را با چرخش 360 درجه تیغه هایی مخصوص انجام می دهد . وقتی گاز سرد با این تیغه های مخصوص برخورد می کنند تیغه ها با سرعت هوای خنک را به سمت خارج هدایت می نمایند . این کمپرسور نسبت به مدل های قبلی خود سر و صدای کمتری را تولید می نماید و همچنین کم مصرف تر است و از دوام و ماندگاری بالاتری برخوردار است . کمپرسور روتاری راندمان بسیار بالایی را دارد . این کمپرسور بخوبی عایق بندی شده است . بنابراین هیچگونه نشت گازی در آن اتفاق نمی افتد و در هنگام کار لرزش ناچیزی را تولید می نماید . نوع گازی که در این محصول کمپرسور از آن برای خنک کردن محیط استفاده می کند R22 است . این گاز که یکی از برترین ها می باشد توسط اکثر کارشناسان تایید شده است و توانسته امتیاز بالایی را کسب کند و همچنین بسیار ارزان قیمت می باشد و فرایند سرد شدن و خنک سازی آن بسیار سریع است .  صدای زیاد کولر ها اغلب مانع آن می شوند که ما در هنگام خواب از آنها استفاده کنیم . این محصول کمترین صدا و مزاحمت را برای شما ایجاد نمی نماید و صدای آن بسیار کم است پس به راحتی در هر موقعیتی حتی زمان خواب می توانید آن را روشن کنید و از عملکرد مطلوب آن استفاده ببرید . پنل داخلی کولر گازی در بیشترین حالت خود دارای صدای 35 دسی بل است . پنل خارجی آن که در فضای باز قرار می گیرد از صدای بلندتری برخوردار است و صدای آن در حدود 67 دسی بل است .  بدنه پنل خارجی بسیار مقاوم می باشد و ضد فرسایش است تا در برابر عوامل مختلف مانند باران و برف و یا در گرما های شدید هیچگونه آسیبی نبیند .

قسمت های خروجی هوا در کولر گازی ایستاده جنرال شکار 36000 بسیار خلاقانه طراحی شده است . پرتاب باد در این کولر در چهار جهت بالا ، پایین ، چپ و راست می باشد و تمام نقاط خانه بصورت پیوسته و یکدست خنک می شود و همه ی افراد صرف نظر از موقعیتی که دارند هوای یکسانی را دریافت می نمایند . پره های خروجی هوا ضد فرسایش می باشند و به مرور زمان از بین نمی روند و تا سالیان سال مانند روز اول کار می کند . همراه با این محصول یک ریموت ارائه می شود که با استفاده از آن شما می توانید از راه دور کولر را کنترل کنید و تغییرات لازم را اعمال نمایید . سرعت کولر در سه حالت مختلف آرام ، متوسط و تند تنظیم می شود و شما می توانید متناسب با شرایطی بیرونی آن را کنترل کنید .

برند

ظرفیت

36000

قابلیت

سرد و گرم

گاز سرمایشی

R22

کمپرسور

روتاری

رده آب و هوایی

T3

پشتیبانی از فضای

70 تا 90 متر مربع

ساخت

چین

طراحی

ارگونومیک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی ایستاده جنرال شکار 36000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه