کولر گازی 24000 گرنیه مدل gas-24htf

خصوصیات محصول :

سازنده :  گرنیه

مدل :  gas-24htf

ظرفیت : 24000

قابلیت : سرد و گرم

گاز سرمایشی : R22

رده آب و هوایی : T1

برند: گرنیه

12 نفر در حال مشاهده محصول هستند

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

در میان برند های بی شماری که در زمینه ساخت کولر گازی فعالیت می کنند برند گرنیه نیز دیده می شود که با چندین دهه فعالیت در این زمینه و سابقه ی درخشان خود توانسته بین مشتریان بسیار محبوب باشد . این برند علاوه بر قابلیت های کاربردی که به کولر های خود می افزاید ، قیمت آنها را نیز طوری در نظر می گیرد که عمده کاربران به آسانی از عهده تهیه کردن آنها برآیند . با انتخاب کولر گازی 24000 گرنیه مدل gas-24htf شما با یک تیر دو نشان میزنید . این محصول جدید گرنیه هر دو ظرفیت گرمایشی و سرمایشی را دارد و می تواند برای تمامی فصول کاربردی باشد . دیگر لازم نیست که پولتان را صرف خرید محصولات گرمایشی برای فصل های سرد نمایید زیرا gas-24htf در گرمای تابستان با هوای خنک و لپذیر خانه شما را پر از آرامش می نماید و در فصل زمستان با هوای گرم و ملایم دما خانه را به حد مورد نظر شما می رساند . یکی از مهم ترین بخش ها در کولر گازی ، نوع گاز خنک کننده آن می باشد . در این کولر گازی R22 مورد استفاده قرار می گیرد که مزیت های بی شماری دارد . حجم گاز در این محصول حدودا 1.6 کیلوگرم است . R22 کاملا با محیط زیست سازگار است و هیچگونه آسیبی به آن نمی رساند و برخلاف گاز R410 موجب سواخ شدن لایه ازون نمی شود . این گاز به مدت زیادی می تواند محیط را خنک نگه دارد و ماندگاری فوق العاده دارد . این گاز به آسانی یافت می شود و شما می توانید آن را به راحتی شارژ نمایید و همچنین بسیار کم هزینه و ارزان قیمت است . ظرفیت کولر گازی gas-24htf برابر 24000 است و برای اتاق های با مساحت 45 تا 60 متر مربع مناسب است و به طور کامل این محدوده را پوشش می دهد و هوا را تا 10 متر دور تر پرتاب می کند . اگر کولر را در محدوه ای که برای آن طراحی شده است نسب کنید می تواند عمکرد واقعی خود را به شما نشان دهد و به خوبی کل محیط را تهویه نماید . از فاکتور های مهم برای لوازم خانگی میزان مصرف انرژی آن است . میزان مصرف کولر گازی به دمای بیرون بستگی دارد و هر چه دمای محیط بیرونی بالاتر باشد مصرف آن نیز افزایش می یابد . میزان جریان کشی در این محصول در حالت کلی 8 آمپر است که بسیار مناسب است .

کولر گازی 24000 گرنیه مدل gas-24htf در کنار تمام ویژگی های مطلوب ذکر شده از فیلتر های تصفیه هوا نیز بهره می برد . این فیلتر به شیوه ای مطلوبی کل آلودگی محیط را می گیرد و هر نوع ذرات ریز و گرد و خاک را به آسانی به خود جذب می کند و اجازه نمی دهد وارد دستگاه تنفسی شما شوند . به لطف این فیلتر بوی بد موجود در محیط نیز از بین می رود و شما همواره هوایی پاک و تمییز را تنفس می کنید . کولر گازی gas-24htf به کمپرسور بسیار قدرتمند روتاری مجهز شده است . این کمپرسور در هر سیکل حجم زیادی گاز را در خود جای می دهد و بسیار کم صدا می باشد و هیچگونه لرزشی ندارد . کمپرسور روتاری بخوبی عایق بندی شده است و هیچگونه نشتی گازی ندارد . کولر گازی در خانه از جمله محصولاتی است که در بیشتر مواقع روشن است به همین دلیل است که یکی از مهم ترین فاکتور ها در هنگام خرید آن میزان صدا می باشد . در بیشترین حالت صدای این محصول به 36 دسی بل می رسد که به هیچ عنوان آرامش شما را بهم نمی ریزد و مزاحم تمرکز شما نمی شود . در هر زمان حتی در هنگام خواب بدون نگرانی از ایجاد مزاحمت می توانید آن را روشن نمایید . دریچه خروجی هوا طراحی بسیار ویژه ای دارد و می تواند هوا را در چهار جهت مختلف منتشر نماید و این باد ملایم را در تمام قسمت های محیط به یکسانی پخش کند . بنابراین هیچگونه نواسان دمایی در محیط دیده نمی شود و همه ی افراد در هر جایی که باشند هوا را به یکسانی دریافت می نمایند . این درچه ها همچنین به آسانی قابل تنظیم و تغیر جهت می باشند .

منطقه آب و هوایی کولر گازی gas-24htf برابر با T1 می باشد . کولر های دارای این رده آب و هوایی برای مناطق معتدل کشور بسیار مناسب و کاربردی است . این کولر دارای یک نمایشگر می باشد که حالت های مختلف مانند دما و سرعت را برای شما به نمایش می گذارد و همچنین جلوه ای زیبا به محصول داده است . یک ریموت کنترلر بسیار باکیفیت همراه این محصول عرضه می شود که با استفاده از آن می توانید تغییرات مورد نظرتان را اعمال نمایید . کندانسور کولر gas-24htf دارای استاندارد جهانی IPX24 می باشد و در برابر نفوذ رطوبت و آب کاملا مقاوم است . و در نهایت قابل ذکر است که با استفاده از تایمر می توانید زمان های خاموش و روشن شدن کولر را از قبل تعیین کنید . این حالت برای زمان خواب که بر روی محصول کنترل ندارید بسیار کاربردی است .

برند

ظرفیت

24000

قابلیت

سرد و گرم

گاز سرمایشی

R22

کمپرسور

روتاری

رده آب و هوایی

T1

پشتیبانی از فضای

45 تا 60 متر مربع

طراحی

ارگونومیک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی 24000 گرنیه مدل gas-24htf”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه