کولرگازی گری 12000 مدل لومو LOMO

خصوصیات محصول :

سازنده : گری

مدل : لومو

ظرفیت : 12000

قابلیت : سرد و گرم

گاز سرمایشی : R410a

رده آب و هوایی : T3

برند: گری

16 نفر در حال مشاهده محصول هستند

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

خرید کولر گازی اغلب در فصل های گرم سال بسیار رواج دارد چراکه بسیار از افراد مخصوصا در منطقه های بسیار گرم و حاره ای استفاده از کولر گازی را به کولر ابی به دلیل سرمای بیشتر و خنک کنندکی بالاتر ترجیح می دهند. کولرگازی گری مدل لومو محصولی از سال 2022 است که نیاز های افراد مختلف را جهت ایجاد هوا متعادل در محیط زندگی خود بر طرف می کند. این کولرگازی محصولی کاملا جدید با فناوری های پیشرفته است و بهترین گذینه برای انتخاب می باشد. این محصول علاوه بر قابلیت خنک کنندگی از ویژگی گرمایش نیز بهرمند است یعنی به اسانی در فصل های سرد سال نیز مورد استفاده قرار می گیرد. پس می توان گفت تنها با خرید یک دستگاه می تواند در تمام فصول هوایی متعادل برای خانه های کاربران ایجاد می شود. طراحی این دستگاه ساده و شیک است و به صورت دیواری در اتاق قرار خواهد گرفت. با کولرگازی 2022 گری 12000 مدل لومو محیطی دلنشین و زندگی بهتری خواهید داشت.

ظرفیت کولر با توجه به متراژ خانه

انتخاب کولرگازی ها باید بر اساس متراژ خانه انجام شود چراکه خرید یک دستگاه با ظرفیت پایین برای محیط بزرگ و برعکس خرید دستگاه بزرگ برای محیط کوچک عملکرد مناسب دستگاه را کاهش داد و کارکرد ان را به میزان قابل توجهی پایین می اورد. بنابراین در نظر داشتن این نکته بسیار ضروری و از اولین فاکتور های خرید می باشد. کولر لومو گری در ظرفیت 12000 مناسب برای محیط های کوچک مانند اتاق خواب ، اشپزخانه و همچنین اتاق های کوچک محل کار می باشد. این کولر گازی در متراژ 20 تا 45 متر مربع می تواند خنک کنندگی متاسب و همچنین گرمایش مورد نیاز را برای فضا انجام دهد. در برخی از کولر ها این میزان ممکن است کمتر یا بیشتر باشد.

منطقه اب و هوایی سرد و گرم 2022

کولرگازی ها اغلب دارای یک علامت با حرف T می باشند که تناسب دستگاه را با منطقه جغرافیایی مختلف نشان می دهند. این مشخصه بسیار ضروری است چراکه در صورت توجه نداشتن به ان امکان افت کارکرد دستگاه خریداری شده در محیط بسیار زیاد است. کولرگازی لومو 12000 دارای کلاس اب و هوایی T3 است بنابراین در منطقه های بسیار گرم و حاره ای با دما بسیار بالا 60 درجه سانتی گراد مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این کولرگازی می تواند در اینگونه اب و هوای بسیار گرم مناسب ترین و سریع ترین خنک کنندگی را ایجاد کند.. کلاس اب و هوایی در کولرگازی بر روی برچسپ ان قرار دارد،

فیلتر بهداشتی کولرگازی لومو گری

فیلتر بهداشتی موجود در کولرگازی ها استفاده از دستگاه را برای پاکسازی کردن و تمیز کردن محیط را فراهم می کند. با این فیلتر ها محیطی بهداشتی تر جهت زندگی برای کاربران ایجاد می شود. فیلتر بهداشتی موجود در کولرگازی 2022 گری نیز امکان پاکسازی و تصفیه هوا را با جذب کامل تمام میکروب ها و باکتری های موجود در هوا فراهم می کند. این فیلتر با جذب الودگی هوایی بسیار سالم را در اتاق ایجاد می کند بنابراین کولر لومو برای افرادی که الرژی دارند کاربردی و مناسب خواهد بود.

کمپرسور ، میزان مصرف و سرو صدا

کمپرسور کولرگازی 2022 گری با قابلیت اینورتر بر روی دستگاه اجرا شده است. با وجود این ویژگی کولرگازی بسیار کم مصرف خواهد بود و میزان مصرف برق و انرژی در ان به میزان بسیار زیاد پایین می اید. با این ویژگی می توان گفت کولر 12 هزار هزینه های قبض برق ماهینانه را بسیار کم خواهد کرد. میزان تولید صدا در این دستگاه در حین کار 45 دسی بل است. این کمپرسور همچنین در پرتاپ باد قدرت بالایی دارد و می تواند باد کولر را به قسمت ها دور از اتاق پرتاب کند.

سایر ویژگی های
گاز R410A
تایمر 24 ساعته
کنترل دما به صورت اتوماتیک
پخش باد در جهات مختلف
موجود در ظرفیت های بالا تر 18000 , 24000 , 30000 و 36000

برند

ظرفیت

12000

قابلیت

سرد و گرم

گاز سرمایشی

R410a

کمپرسور

اسکرول

رده آب و هوایی

T3

پشتیبانی از فضای

20 تا 30 متر مربع

ساخت

چین

طراحی

ساده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی گری 12000 مدل لومو LOMO”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *