کولرگازی گری 18000 مدل لومو LOMO

خصوصیات محصول :

سازنده : گری

مدل : لومو

ظرفیت : 18000

قابلیت : سرد و گرم

گاز سرمایشی : R410a

رده آب و هوایی : T3

برند: گری

12 نفر در حال مشاهده محصول هستند

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

کولرگازی در فصل های گرم سال پر کاربرد ترین و رایج ترین محصولات جهت انجام خنک کنندگی در محیط محسوب می شوند. از کولرگازی های به دلیل سرعت بالایی که در انجام خنک کنندگی دارند بسیار استفاده می شود و مخصوصا در مناطق گرم و حاره ای کشور به دلیل سرمای بیشتر کولر گازی نسبت به کولر ابی، این محصولات بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. کولرگازی گری 2022 مدل لومو جدید ترین محصول از این برند است که نیاز کاربران را از ایجاد هوا متعادل در محیط بر طرف خواهد کرد. این کولرگازی یک محصول جدید با فناوری های پیشرفته است و بهترین گزینه برای انتخاب می باشد. این کولر علاوه بر خنک کردن خانه در فصل های سرد نیز با وجود قابلیت گرمایشی خانه را گرم کرده و محیطی دلنشین را برای افراد فراهم می کند. این دستگاه دارای طراحی شیک و زیبا است و به صورت دیواری در اتاق قرار می گیرد. با کولرگازی 2022 گری 18000 مدل لومو محیطی دلنشین و زنذگی راحت و بهتری خواهید داشت.

ظرفیت کولرگازی با توجه به متراژ خانه

توجه به متراژ خانه هنگام خرید کولرگازی امری ضروری و واجب است و انتخاب کولر مناسب برای سالن باید با توجه به متراژ ان انجام شود. در صورت خرید یک دستگاه با ظرفیت پایین برای محیط های بزرگ و برعکس خرید دستگاه با ظرفیت بالا برای محیط کوچک کارایی کولر را از بین می برد و موجب افت در کارکرد دستگاه می شود. بنابراین هماهنگی ظرفیت و متراژ خانه از ضروری ترین فاکتور ها هنگام خرید این محصولات می باشد. کولرگازی لومو 18000 برای سالن های با متراژ متوسط مناسب است. این محصول را می توان برای انجام بهترین کارکرد در سالن های 30 تا 60 متر مربع قرار داد تا دستگاه خنک کنندگی مناسب و همچنین گرمایش مورد نیاز را برای فضا انجام دهد. این میزان در برخی از کولر ها بیشتر یا کمتر خواهد بود. در این لینک می توانید ظرفیت مناسب هر کولر را با توجه به متراژ خانه بررسی کنید.

منطقه اب و هوایی سرد و گرم 2022

در کولرگازی ها اغلب یک علامت با حرف T وجود دارد که تناسب دستگاه را با منطقه جغرافیایی مختلف مانند مناطق گرم و یا سرد و همچنین معتدل را نشان می دهند. توجه به این ویژگی و علامت بسیار واجب است چراکه در صورت توجه نداشتن به ان امکان افت کارایی دستگاه خریداری شده در محیط بسیار زیاد است. کولرگازی لومو 18000 از کلاس اب و هوایی T3 بهرمند است بنابراین در منطقه های بسیار گرم و حاره ای با دما بسیار بالا 60 درجه سانتی گراد نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این کولرگازی می تواند در این اب و هوا بسیار گرم و دما بالا بهترین و سریع ترین خنک کنندگی را انجام کند.. کلاس اب و هوایی در کولرگازی بر روی برچسپ ان وجود دارد، در این لینک شما می توانید انواع مختلف کلاس اب و هوایی در کولر ها را بررسی کنید و مناسب ترین محصول را با توجه به منطقه جغرافیایی خود انتخاب کنید.

فیلتر بهداشتی کولرگازی لومو گری

در بیشتر کولرگازی ها یک فیلتر بهداشتی وجود دارد که برای پاکسازی کردن و تمیز کردن هوا محیط مورد استفاده قرار می گیرد. با این فیلتر های بهداشتی محیطی بهداشتی تر و سالم تر برای زندگی کاربران ایجاد می شود. فیلتر بهداشتی نصب شده بر روی کولرگازی 2022 گری نیز امکان پاکسازی و تصفیه هوا را با جذب کامل تمام میکروب ها و باکتری های موجود در هوا فراهم می کند. این فیلتر با جذب سریع الودگی ها هوای فوق العاده سالم را در اتاق ایجاد می کند پس می توان گفت کولر گازی لومو 18000 برای افرادی که الرژی دارند کاملا کاربردی و مناسب خواهد بود.

کمپرسور

کمپرسور کولرگازی 2022 گری دارای قابلیت اینورتر می باشد. با وجود این قابلیت کولرگازی بسیار مصرف کمی خواهد داشت و میزان مصرف برق و انرژی در ان در حد بسیار زیادی کم خواهد شد. با این قابلیت می توان گفت کولر 18 هزار هزینه های قبض برق ماهینانه افراد را بسیار پایین خواهد اورد. میزان تولید صدا در این دستگاه در حال کار 45 دسی بل است. این کمپرسور همچنین در پرتاپ کردن باد قدرت بالایی دارد و توانایی پرتاب باد کولر به قسمت ها دور از اتاق را دارد.

سایر ویژگی های

گاز R410A بسیار سبک و کم مصرف
تایمر 24 ساعته مناسب جهت تنظیم روشن و خاموش بودن دستگاه
کنترل دما به صورت اتوماتیک مناسب برای زمان خواب
پخش باد در جهات مختلف مناسب برای ایجاد هوا یکنواخت در اتاق
موجود در ظرفیت های دیگر 12000 , 24000 , 30000 و 36000

برند

ظرفیت

18000

قابلیت

سرد و گرم

گاز سرمایشی

R410a

کمپرسور

روتاری

رده آب و هوایی

T3

پشتیبانی از فضای

30 تا 60

ساخت

چین

طراحی

ساده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی گری 18000 مدل لومو LOMO”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *