کولر گازی اینورتر سرمایشی و گرمایشی گری 30000

خصوصیات محصول :

سازنده : گری

ظرفیت : 30000

قابلیت : سرد و گرم

گاز سرمایشی : R410a

رده آب و هوایی : T3

برند: گری

20 نفر در حال مشاهده محصول هستند

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

تعریفات کلی

برند نامی و بسیار مشهور گری با چندین سال سابقه درخشان در تولید کولر گازی و سایر دستگاه های تهویه ی خانگی توانسته بهترین عملکرد را ارائه دهد و جای هیچگونه شک و شبهه ای را باقی نگذاشته است . این برند جهانی به محصولات خود از تمام جهات و زوایا توجه می کند و محصولی کار شده و بی عیب و نقص را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و با نوآوری های خود همیشه یک سر و گردن از رقیبان بالاتر است و محصولات خود را منطبق با نیاز های کاربران می سازد . کولر گازی گری اینورتر سرمایشی و گرمایشی 30000 از محصولات این برند پر آوازه است که در ادامه این متن با آن بیشتر آشنا خواهید شد . این کولر باکیفیت و کاربردی دارای هر دو قابلیت گرمادهی و سرمادهی است و محصولی کاربری برای هر 4 فصل سال است و در هر زمان می تواند دمای خانه را به حد مطلوب مورد نظر شما برساند . در فصل های سرد با هوای گرم خود خانه را دلچسب می کند و در فصل های گرم نیز با هوای سرد خانه را خنک می کند . این کولر گازی مجهز به فیلتر های مخصوص تصفیه هوا می باشد . پس شما علاوه بر این که یک دستگاه تهویه بسیار باکیفیت در اختیار دارید یک دستگاه تصفیه نیز دارید بنابراین تنها با خرید یک محصول سه دستگاه متنوع دراختیار دارید . این فیلتر علاوه بر این که گرد و غبار و ذرات ریز را جذب می نماید و اجازه پخش آنها در محیط را نمی دهد ، بلکه انواع باکتری ها و ویروس های بیماری زا را نیز از بین می برد و هوایی بسیار پاکیزه و سالم را انتشار می دهد . این فیلتر با استفاده از یون های خاص بوی بد و نامطبوع موجود در اتاق را از بین می برد . کلاس آب و هوایی این اسپلیت گری T3 است و برای مناطق حاره ای و دارای آب و هوای بسیار گرم مناسب است . این کولر به گونه ای ساخته شده است که در گرمای جان سوز و طاقت فرسای این مناطق می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد و حتی در دما های بالای 65 درجه سانتی گراد نیز به خوبی اتاق را خنک می نماید .

قدرت بالا و کیفیت عالی

ظرفیت هر دو قابلیت سرمایشی و گرمایشی این محصول 30000 است . ظرفیت کولر معیار است که فضای نسب کولر را تعیین می نماید . کولر های دارای این ظرفیت می توانند در اتاق های دارای حداقل مساحت 65 تا حداکثر مساحت 75 متر مربع بخوبی فعالیت می نماید و در این مساحت ها عملکرد واقعی خود را ارائه می دهد و دمای کل محیط را بخوبی تنظیم می نماید . کولر گازی اینورتر سرمایشی و گرمایشی گری 30000 به کمپرسور قدرتمند اسکرول مجهز شده است . این کمپرسور از تمام کمپرسور های قبلی مانند پیستونی و روتاری قوی تر می باشد و حجم گسترده ای از گاز را در خود جای می دهد و همچنین سرعت بالایی دارد . ساختار این کمپرسور بسیار ساده و ابتدایی است و اصطکاک بین قطعات آن ناچیز و اندک است و طول عمر و ماندگاری بالایی دارد . این کمپرسور به دلیل لرزش اندک خود صدای بسیار کم و ناچیزی دارد . علاوه بر تمام این ویژگی های ممتاز این کمپرسور باکیفیت در مصرف انرژی صرف جویی می نماید . نوع گازی که برای خنک سازی در این کولر مورد استفاده قرار می گیرد R410a است . این گاز هیچگونه اثر مخربی روی محیط زیست ندارد و کاملا با آن سازگار است . قدرت خنکسازی این گاز بی نظیر است و مانند گاز های قدیمی موجب سوراخ شدن لایه ازون نخواهد شد . این گاز ماندگاری زیادی دارد و برای مدت طولانی سرمای خود را حفظ می کند و همچنین ارزان قیمت می باشد و بسیار مورد تایید کارشناسان است و همواره از سوی آنان توصیه می شود . این کولر گازی دارای حالت توربو یا خنک کنندگی سریع می باشد . وقتی شما این حالت را فعال می نمایید در مدت زمان بسیار کمی کل خانه خنک می شود . در واقع این حالت موجب می شود کمپرسور کل توان خود را به کار گیرد تا در کمترین زمان دمای خانه را به میزان مورد نظر شما برساند .

طراحی کولر 30000 گری

دریچه های خروجی هوا به شیوه ای طراحی شده اند که می توانند هوا را در چهار جهت مختلف پخش نماید . بنابراین هیچ نقطه ای پیدا نمی شود که از این هوای مطلوب محروم باشد و هیچگونه نوسان دمایی و دو هوا شدن در محیط اتفاق نمی افتد . پنل خارجی دارای ابعاد 830x900x330 میلیمتر و وزن 82 کیلوگرم است و پنل داخلی نیز دارای ابعاد 320x1120x220 میلی متری و وزن 28 کیلوگرم است و به آسانی نسب می شود . پنل داخلی قابلیت شستشو را دارد و به آسانی تمییز می شود . فن این محصول در سه سرعت مختلف کار می کند و شما می توانید سرعت آن را متناسب با دمای محیط تنظیم کنید . در سمت چپ این کولر  نمایشگر دما قرار دارد و همچنین همراه آن یک کنترل عرضه می شود که با استفاده از آن می توانید از فواصل دور کولر را کنترل کنید .

برند

ظرفیت

36000

قابلیت

سرد و گرم

گاز سرمایشی

R410a

کمپرسور

اسکرول

رده آب و هوایی

T3

پشتیبانی از فضای

60 تا 75 متر مربع

ساخت

چین

طراحی

ارگونومیک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی اینورتر سرمایشی و گرمایشی گری 30000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *