کولر گازی اینورتر سرد و گرم گری 9000

خصوصیات محصول :

سازنده : گری

ظرفیت : 9000

قابلیت : سرد و گرم

گاز سرمایشی : R22

رده آب و هوایی : T3

برند: گری

90,000,000 تومان

18 نفر در حال مشاهده محصول هستند

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

در گرمای تابستان و سرمای استخوان سوز زمستان یک دستگاه تهویه مطلوب و باکیفیت می تواند زندگی شما دلنشین و لذت بخش نماید . با توجه به اینکه تعداد زیادی از برند ها و شرکت های مختلف هر ساله تعداد زیادی از کولر گازی های مختلف با قابلیت ها و کاربرد های جداگانه را روانه بازار می کنند ، انتخاب بهترین آنها دشوار است و مشتریان معمولا سردرگم می شوند . برند پر آوازه گری با سابقه چندین ساله در این زمینه همواره می تواند بهترین انتخاب برای همه ی کاربران باشد و با محصولات متنوع و با کیفیت خود پاسخگوی نیاز های آنها می باشد . کولر گازی گری اینورتر سرد و گرم 9000 از محصولات پرفروش این برند است که با امکانات گسترده خود شما را به وجد می آورد و بهترین کارایی را در اختیار شما قرار می دهد . این کولر گازی دارای هر دو قابلیت سرمایشی و گرمایشی است و در هر دو فصل سرد و گرم مورد استفاده قرار می گیرد . شما با خرید این کولر با یک تیر دو نشان می زنید و خود را از شر هزینه های اضافی و خرید محصولات گرمایشی خلاص می نمایید . در تابستان با هوای سرد خود خانه خنک می کند و در زمستان با هوای گرم محیط خانه را دلچسب و دلنشین می نماید . برای آنکه کولر گازی عملکرد واقعی خود را به شما نشان دهد باید ظرفیت آن متناسب با مساحت نسب آن باشد . ظرفیت این کولر گازی 9000 می باشد و می تواند اتاق هایی با حداقل مساحت 12 متر تا حداکثر مساحت 20 متر را خنک نماید و در این فضا ها بهترین عملکرد را در اختیار شما قرار می دهد . این کولر گازی به قوی ترین کمپرسور روز مجهز شده است . کمپرسور اسکرول در این محصول نسبت به مدل های قدیمی تر حجم بیشتری دارد و ساختار بسیار ساده تر و نیز قطعات کمتری دارد . در این کمپرسور به دلیل نداشتن شیر مکش و شیر تخلیه تا حد بسیار زیادی از اتلاف انرژی جلوگیری می شود . این کمپرسور قدرتمند بازده بسیار بالایی دارد و لرزش و سر و صدای بسیار کمی ایجاد می کند و همچنین کاملا عایق بندی است و نشت گاز در آن اصلا وجود ندارد . علاوه بر اینها کمپرسور اسکرول طول عمر بالایی دارد و تا سالیان سال مانند روز اول کار می کند . این کمپرسور اینورتر است و بسته به دما دور کمپرسور را تعیین می کند و به این ترتیب در مصرف انرژی صرف جویی کامل را به عمل می آورد .

این کولر گازی به فیلتر تصفیه هوا چندگانه مجهز شده است که با استفاده از آن هوای محیط عاری از هرگونه آلودگی می شود . این فیلتر گرد و غبار و ذرات معلق ریز موجود در هوا را جذب می نماید و تعداد زیادی از باکتری ها و میکروب های مختلف بیماری زا را از بین می برد تا آنها به سیستم تنفسی شما وارد نشود . این ویژگی فوق العاده برای کودکان افراد مسن و افرادی که آلرژی دارند بسیار مناسب است . کولر گازی اینورتر سرد و گرم گری 9000 از گاز R22 برای خنکسازی استفاده می نماید . این گاز ارزان قیمت است و به خوبی محیط را خنک می نماید و نقد های مثبت زیادی گرفته است به گونه ای که توانسته لقت مرغوب ترین گاز را بدست بیاورد . کلاس آب و هوایی این محصول T3 است . کلاس آب و هوایی نشان دهنده منطقه ای است که کولر می تواند در آن بهترین عملکرد را داشته باشد . این کولر گازی برای مناطق حاره ای و بسیار گرم مناسب است و در دما های بالای این مناطف که گاهی به 65 درجه می رسد به خوبی می تواند محیط را به دمای مورد نظر شما برساند .  همراه با این کولر گازی یک ریموت کنترلر ارائه می شود که امکان کنترل کولر را از راه دور فراهم می آورد . بر روی این ریموت حالت تایمر وجود دارد که با استفاده از آن می توانید زمان های خاموش و روشن شدن کولر را تعیین نمایید . این حالت بسیار کاربردی است و مخصوصا در زمان هایی که خواب هستید بسیار به کار می آید . اگر خواستید در کمترین زمان تمام خانه را خنک نمایید می توانید حالت خنک کنندگی سریع را فعال نمایید . وقتی این حالت فعال می شود کمپرسور بیشترین توان را بکار می برد تا هوای خنک را با سرعت زیادی به بیرون پرتاب کند .

یکی از ویژگی های بسیار ممتاز در این کولر طراحی پره های آن می باشد . این پره ها به گونه ای طراحی شده اند که این امکان را داشته باشند هوا را به 4 جهت مختلف پرتاب می کند و تمام افراد را در هر قسمتی که باشند خنک می کنند و از دو هوا شدن محیط جلوگیری می نمایند . بر روی این کولر یک صفحه نمایش قرار گرفته که هم جلوه زیبایی به کل محصول می بخشد و هم اطلاعات مختلف مانند دما و سرعت را به نمایش می گذارد . میزان صدای تولید شده از پنل داخلی این کولر 36 دسی بل می باشد بنابراین بدون نگرانی از ایجاد صدا های مزاحم و آزار دهنده هر زمان که خواستید حتی در زمان خواب این کولر را روشن نمایید .

برند

ظرفیت

9000

قابلیت

سرد و گرم

گاز سرمایشی

R410a

کمپرسور

اسکرول

رده آب و هوایی

T3

پشتیبانی از فضای

12 تا 20 متر مربع

ساخت

چین

طراحی

ارگونومیک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی اینورتر سرد و گرم گری 9000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

90,000,000 تومان