کولر گازی 30000 سرد و گرم اینورتر اجنرال

خصوصیات محصول :

سازنده :  اجنرال

ظرفیت : 30000

قابلیت : سرد و گرم

گاز سرمایشی : R410a

رده آب و هوایی : T3

برند: جنرال

14 نفر در حال مشاهده محصول هستند

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

از جمله مهم ترین وسایلی که برای هر خانه لازم است و به لطف آنها زندگی راحت تر می شود کولرگازی می باشد .  این محصولات به آسانی نسب می شوند و عملکرد بسیار مناسبی دارند . برند پرآوازه اجنرال چندین دهه است که در این زمینه فعالیت می کند و پیشرفت ها و موفقیت های زیادی را به دست آورده است . محصولات این برند بسیار متنوع می باشند و کارایی ها و قابلیت های بیشماری دارند . این برند در طول سال های متمادی اعتبار و شایستگی خود را به تمام کاربران و مصرف کنندگان ثابت کرده است و مورد تایید و قبول کارشناسان و منتقدین است . این برند در زمینه ساخت کولر گازی حرفی برای گفتن دارد و توانسته قسمت اعظمی از بازار های رقابتی را به خود اختصاص دهد . این برند محصولات خود را متناسب با نیاز های کاربران تولید می نماید و با قیمت های بسیار مناسب آنها را روانه می کند تا عمده کاربران بتوانند آنها را تهیه نمایند .کولرگازی 30000 سرد و گرم اینورتر اجنرال  از محصولات پرفروش این برند است که با امکانات گسترده خود شما را به وجد می آورد و بهترین کارایی را در اختیار شما قرار می دهد . این کولر گازی دارای هر دو قابلیت سرمایشی و گرمایشی است و در هر دو فصل سرد و گرم مورد استفاده قرار می گیرد . شما با خرید این کولر با یک تیر دو نشان می زنید و خود را از شر هزینه های اضافی و خرید محصولات گرمایشی خلاص می نمایید . در تابستان با هوای سرد خود خانه خنک می کند و در زمستان با هوای گرم محیط خانه را دلچسب و دلنشین می نماید . کولر گازی 30000 سرد و گرم اینورتر اجنرال نه تنها یک محصول جهت تهویه مطلوب خانه است بلکه به عنوان یک فیلتر بی نظیر نیز بکار می رود . با تشکر از فیلتر چندگانه در این محصول هرگونه گرد و خاک و ذرات ریز موجود در هوا گرفته می شود و شما هوایی پاک را دریافت می نمایید . این فیلتر می تواند ویروس ها و باکتری های گوناگون را جذب نماید و از ورود آنها به سیستم تنفسی شما و ایجاد بیماری جلوگیری کند . دیگر لازم نیست نگران بوی بد و نامطبوع خانه باشید زیرا این فیلتر بوی بد را نیز از بین می برد و فضای خانه را دلنشین می کند .ظرفیت هر دو قابلیت سرمایشی و گرمایشی این محصول 30000 است . ظرفیت کولر معیار است که فضای نسب کولر را تعیین می نماید . کولر های دارای این ظرفیت می توانند در اتاق های دارای حداقل مساحت 65 تا حداکثر مساحت 75 متر مربع بخوبی فعالیت می نماید و در این مساحت ها عملکرد واقعی خود را ارائه می دهد و دمای کل محیط را بخوبی تنظیم می نماید .

کولر گازی 30000 سرد و گرم اینورتر اجنرال  دارای رده آب و هوایی T3 است . این رده آب و هوایی مشخص می سازد که کولر برای مناطق حاره ای و بسیار گرم کشور مناسب است و به گونه ای ساخته شده که در این مناطق بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد . در این مناطق در فصل های گرم دما حتی تا بالای 65 درجه هم می رود . این اسپلیت خارق العاده می تواند در این هوای گرم محیط را به بهترین شکل ممکن خنک سازد و دما را به حد مطلوب مورد نظر شما برساند . کولر گازی 30000 سرد و گرم اینورتر اجنرال مجهز به کمپرسور بسیار قدرتمند روتاری است . این کمپرسور تا حد زیادی در مصرف انرژی صرفجویی می نماید و همچنین به خوبی عایق بندی شده است و از نشت گاز جلوگیری می نماید . اصطکاک در این کولر ناچیز است و به موجب آن طول عمر کمپرسور افزایش می یابد و سر و صدای ناچیزی تولید می کند . کمپرسور روتاری فاقد شیر تخلیه می باشد و به همین دلیل از اتلاف انرژی جلوگیری می کند و نسبت به مدل های قبلی بازده بسیار بالایی دارد و لرزش ناچیزی دارد .  این کمپرسور عمل مکش و کمپرس را با استفاده از یک پیستون دوار انجام می دهد و راندمان بسیار بالایی دارد و از اتلاف انرژی تا مقدار زیادی جلوگیری می نماید و از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه است . بر روی پنل داخلی یک صفحه نمایش قرار دارد که وضعیت های مختلف را نشان می دهد و همچنین همراه با آن یک ریموت کنترلر ارائه می شود که با استفاده از آن می توانید در تمام فواصل به آسانی کولر را کنترل نمایید . این کولر مجهز به حالت تایمر می باشد و شما می توانید آن را تنظیم نمایید و ساعت های مشخصی را برای خاموش شدن کولر در نظر بگیرید . این حالت برای زمان هایی که خواب هستید و نمی توانید آن را کنترل کنید بسیار مناسب است . یکی دیگر از حالت های کاربردی در این دستگاه خنک کنندگی سریع است که وقتی فعال می شود کمپرسور تمام توان خود را به کار میگیرد تا هوای سرد و خنک را به بیرون پرتاب کند و در مدت زمان کمی محیط را خنک نماید .

گازی که در این کولر برای خنک سازی از آن استفاد می شود گاز R410a می باشد . از آنجا که این گاز با محیط زیست سازگار است و هیچ اثر مخربی روی آن ندارد امروزه استفاده از آن توصیه می شود . این گاز خنک کنندگی بسیار بیشتری نسبت به گاز های قبلی دارد و تا 40 درصد اثر خنک سازی بیشتری از R22 دارد . گاز R410a اثر ماندگاری بیشتری در خنک کردن محیط دارد و برخلاف گاز های مخرب موجب سوراخ شدن لایه اوزون نمی شود .  در هنگام خرید کولر گازی یکی از مهم ترین معیار ها برای خریداران میزان صدای آن است چون کولر جزو محصولاتی است که اکثرا روشن است پس باید ساکت و بی صدا باشد تا آرامش و تمرکز کاربر را به هم نزند . میزان صدای تولید شده توسط پنل داخلی این کولر باکیفیت 38 دسی بل است . پس با خیال راحت حتی در زمان خواب می توانید آن را روشن نمایید .

برند

ظرفیت

30000

قابلیت

سرد و گرم

گاز سرمایشی

R410a

کمپرسور

روتاری

رده آب و هوایی

T3

پشتیبانی از فضای

60 تا 75 متر مربع

ساخت

چین

طراحی

ارگونومیک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی 30000 سرد و گرم اینورتر اجنرال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه